Blog Izrada sajta

Odaberite pravu platformu za vaše preduzeće

odaberite pravu platformu za vaše preduzeće

Društvene mreže su izuzetno zastupljene u svetu. S obzirom da se svakog dana znatno povećava broj korisnika društvenih mreža, zašto se ne biste odlučili za određenu platformu i tako formirali potencijalne klijente? Korisnici društvenih mreža svakodnevno su aktivni na njima, što vam omogućava da privučete pažnju ljudi u okviru oblasti vašeg poslovanja.

odaberite pravu platformu za vaše preduzeće

Uspešne brend kompanije shvatile su da je veoma bitno uspostaviti komunikaciju sa klijentima, kako bi čuli njihove komentare i ostvarili sa njima neposredniju komunikaciju. To znači da razgovor između brendova, preko ambasadora izabranih marki i njihove ciljne grupe predstavlja kontinuirani odnos. Kompanije će moći da opravdaju svoj uspeh uvažavajući primedbe i predloge klijenata.

Vi, kao vlasnik preduzeća, treba da shvatite kako prisustvo na određenoj platformi može pomoći vašem preduzeću i to na sledeći način:

  • Izgradićete svest o robnoj marki;
  • Kontaktiraćete svoje kupce direktno;
  • Formiranjem pravih slogana znatno ćete privući klijente;
  • Bićete ispred svojih konkurenata.

Bitno pitanje je, koja platforma bi najbolje odgovarala vašem preduzeću? Predstavićemo vam nekoliko primera zajedno sa funkcijama koje nude, kako biste sami mogli da procenite šta je najadekvatnije za vaše poslovanje.

  1. FACEBOOK

Facebook je vodeći lider sa 2 milijarde aktivnih korisnika mesečno. Prednost Facebook-a jeste poslovna stranica koja robnim markama daje mogućnost oglašavanja preko društvene mreže. Veliki broj korisnika Facebook-a vam omogućava da izgradite odnos sa vašim klijentima. Ističemo i slabiju stranu ove društvene mreže, a to je prisutvo većih brendova, što znači da treba uložiti znatno više napora u osmišljavanje dobrog sadržaja kako biste istakli vaš brend.

Korišćenjem Androida, Facebook menadžeri lako mogu objavljivati sadržaj, što omogućava korisnicima da budu u toku sa najnovijim događajima. Menadžeri mogu uživo prenositi određeni događaj uz istovremeno objavljivanje više slika u jednom postu.

Putem Facebook-a možete promovisati vaše poslovanje. Post će biti označen kao ,,sponzorisan“ i biće prikazan široj publici tokom dužeg vremenskog perioda.

Korisnici Facebook-a mogu da pretražuju mesta ili kafiće koje su posetili njihovi Facebook prijatelji. Ako je vaše preduzeće među posećenim mestima, drugi ljudi mogu brzo da pregledaju vašu veb lokaciju i da vide šta možete da ponudite.

Vođenje Facebook stranice od strane profesionalne firme pomoći će vam da unapredite svoje poslovanje korišćenjem Facebooka.

  1. INSTAGRAM

Instagram aplikacija trenutno broji preko 300 miliona aktivnih korisnika, što Instagram trgovcima omogućava sigurnost da će veliki broj korisnika pogledati fotografije njihovih proizvoda. Slabija strana Instragrama je to što možete istaknuti i podeliti link samo na vašem profilu.

Ističemo nekoliko zanimljivih prednosti Instagrama:

  • Sadržaj ljudi koje najviše pratite bi će prikazan na vrhu vaše početne stranice. Preduzeća koja žele da imaju veću preglednost sadržaja, smatraće ovu stavku izuzetno bitnom;
  • Ostvariće te oko 80% većeg angažmana kada korisnici Instagrama dodaju vašu lokaciju na njihov sadržaj;
  • Do 85% potrošača apeluje na vizuelni sadržaj, pre nego što se odluči na kupovinu proizvoda.

Instagram vam omogućava formiranje više naloga, što se pokazalo kao prednost ukoliko želite da  vodite vaš lični nalog i nalog koji predstavlja vašu firmu.

  1. TVITER

Jasnost i preciznost postova uz adekvatno korišćenje haštagova olakšava naglašavanje određene teme. Postoji nekoliko Tviter funkcija koje pokazuju prednost za trgovce:

  • Na Tviter nalogu možete napraviti privatne ili javne liste. Ova funkcija vam omogućava da napravite liste konkurenata, interesovanja i slično.
  • Kada je vaše preduzeće označeno na slici, povećava se mogućnost da veći broj ljudi čuje za vaše poslovanje i istovremeno ostavi komentar na postu.
  • ,,Citiranje tvita“ je najidealnija funkcija kada gradite odnose jer je moguće dodavanje misli i deljenje sadržaja;
  • Na vašem Tviter nalogu možete podeliti tvit tako da ostane na vrhu vaše početne stranice.
  1. YOUTUBE

Youtube omogućava deljenje video zapisa uz prenos više od 300 sati novih video zapisa svakih 60 sekundi. Ova pogodnost se pokazuje kao uspešna marketinška strategija preduzećima koja teže promovisanju svog poslovanja.

Loša strana je to što druge društvene mreže mogu prilično intezivno objavljivati video zapise, što znači da je potrebno uložiti više vremena i truda oko snimanja zapisa kako biste se istakli među konkurentima.

  1. LINKEDIN

Od osnivanja 2002. godine, rast LinkedIn-a je nezaustavljiv. Danas je zastupljeno 135 miliona aktivnih korisnika na ovoj platformi. Obavezno izgledajte prezentativno, nasmejte se, ažurirajte i uredite vaš CV, kako biste privukli nove poslovne ponude.

  1. PINTEREST

Ukoliko u ponudi imate vizuelno privlačnu robu, Pinterest bi trebao biti pravi izbor za vaše poslovanje kao platforma društvenih medija. Ova platforma omogućava razmenu fotografija povezujući ljude sa različitih kontinenata, koji dele zajedničke interese. Može se pratiti bilo koja marka ili bilo koja osoba, a svaki korisnik može kliknuti odgovarajuće dugme ukoliko mu se ta fotografija dopada. Najveću zaradu na ovoj platformi čine kompanije sa katalogom velikog broja fotografija.

  1. GOOGLE+

Od osnivanja 1996. godine, Google+ ostaje prva platforma na listi koju mesečno poseti milijardu novih posetilaca. Prvobitno je bio predviđen za ličnu upotrebu, međutim, vremenom je ova platforma prilagođena i brendovima. I lični i poslovni korisnici mogu da koriste funkcije Google+ uključujući Messenger, Hangouts, Hashtags i mnoge druge. S obzirom da postoji 300 miliona aktivnih naloga na platformi, lako možete pronaći svoju ciljnu publiku.

  1. SNAPCHAT

Snapchat broji preko 100 miliona aktivnih korisnika, među kojima se izdvaja mlađa populacija. Vlasnici preduzeća, Snapchat treba da mudro koriste za poslovne prilike. Pomoću snapchata možete svojoj publici pružiti uvid u to kako vodite poslove, trenutne promocije i podstaći publiku da donese odluku.

UPOZNAJTE CILJNO TRŽIŠTE I ODABERITE ODGOVARAJUĆU PLATFORMU

Nakon što ustanovite vaše ciljeve, odaberite pravu platformu kojom će te istaći vaše preduzeće i reklamirati proizvode ili usluge. Pošto odlučite koji su vam ciljevi, pripremite vaš tim na sadržaj koji vam je potreban. Korišćenjem prave platforme uspećete da vaš sadržaj promovišete na adekvatan način.

Related posts

9 razloga zašto je vašem sajtu potreban SEO

milenko

Redizajn sajta

milenko

Obavezni elementi početne strane sajta

milenko

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!