Blog Izrada sajta

Redizajn sajta

redizajn sajta

Ukoliko smatrate da su vašem sajtu potrebne novine ili izmena određenih stavki koje smatrate neaktuelnim, pravo je vreme za redizajniranje vašeg sajta. Proces redizajniranja podrazumeva promenu naslova početne stranice, slika, izgleda šablona na sajtu, fonta, izgleda obrazaca i još mnogo toga.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA ili redizajn, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Redizajniranjem sajta ne bi trebalo promeniti samo opšti izgled, već u velikoj meri pospešiti i marketing vašeg poslovanja. Da bismo ostvarili uspešno redizajniranje, veoma je bitno slediti navedena pravila:

Istraživanje je ključni deo redizajniranja

To je najbolji način da otkrijemo šta vaši kupci žele. Istraživanjem postavljamo suštinska pitanja za vaše poslovanje, poput: Ko posećuje vaš sajt i zašto? Koje stavke na sajtu trenutno ne zadovoljavaju potrebu kupaca? Koje stranice i elementi vašeg sajta dobro rade? i drugo.

– Znati koje su bitne stranice na vašem sajtu

Bitno je napraviti mapu vašeg sajta, koja će nam jasno pokazati sa kojim stranicama treba pažljivo rukovati, a koje stranice se mogu ponovo izgraditi ispočetka.

– Znati ko posećuje vaš sajt i zašto

Nakon što ustanovimo bitne stranice vašeg sajta, takođe moramo otkriti koja ciljna populacija najčešće posećuje vaš sajt i sa kojim ciljem. Utvrdićemo namere potencijalnih klijenta među koje ubrajamo sledeće: ,,Želim da radim”, ,,Želim da idem”, ,,Želim da putujem” i ,,Želim da kupim”.

Šta zaustavlja ili sprečava kupce ka konačnoj akciji

Utvrditi koje su bitne stranice vašeg sajta jeste dobra osnova za redizajn vašeg sajta, ali je nedovoljno. Neophodno je otkriti šta klijente sprečava na putu da ostvare kupovinu vašeg proizvoda. Kada ustanovimo određeni nedostatak na sajtu koji bitno utiče na kupca da ne učini krajnji korak kupovine, imamo dovoljno znanja da započnemo redizajniranje vašeg sajta.

– Uključite ostali tim u odluku redizajniranja sajta

Uzmite u obzir da obavestite ostale članove vašeg tima o redizajniranju, jer veb lokacija ima uticaj na sve aspekte vašeg poslovanja i svi zaposleni treba da budu svesni šta će se promeniti. Navodimo primere: Timovi za podršku i uspeh treba da razumeju gde da usmere kupce koji traže informacije;  Timovi za kopiranje biće zaduženi za nove odluke o kopiranju i uređivanju, i oni treba da budu obavešteni gde se prikazuje njihov sadržaj i koliko prostora im je omogućeno za rad.

Ako se, ipak, odlučite da samostalno poboljšate vaš sajt, neophodno je da odgovorite na pitanje da li se promene na vašem sajtu računaju kao osvežavanje sajta ili kao redizajniranje. Odgovor umnogome zavisi od toga koliko su dalekosežne promene koje će te primeniti u okviru vašeg sajta. Osvežavanje sajta podrazumeva unos malih promena, te osnovna struktura i funkcionalnost veb stranice u velikoj meri ostaju netaknute. Na primer, veb lokacija preduzeća se ažurira novom paletom boja i tipografijom.

Iako se redizajniranje i osvežavanje sajta razlikuju po intezitetu promena, ipak ističemo jednu ključnu stvar, a to je da će izgled vašeg sajta ostaviti bitan utisak kod potencijalnih klijenata.

Ukoliko smatrate da vam treba pomoć kako biste vaš sajt ponovo učinili aktulenim, te znatno poboljšali marketing poslovanja, Spektrum kooperativa vam nudi uslugu uspešnog redizajniranja sajta usklađenu sa širom marketing strategijom. Možete nas kontaktirati putem mejla: kontakt@spektrum.rs ili na broj:062/234-251 kako bismo zajedno stvarali bolju budućnost.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA ili redizajn, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Related posts

9 marketinških ideja za uspešno poslovanje u 2021.

Izrada sajta

Unapređenje poslovanja putem reklame na internetu

Izrada sajta

Odlike WordPress sajtova

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!