Istraživanja pokazuju da se poslednjih godina veći broj ljudi radije opredeljuje za Facebook grupe, nego za Facebook stranice. Ovaj pokret je razumljiv, jer u okviru Facebook grupe ljudi mogu brže i lakše saznati za ponude vašeg poslovanja. Prednost formiranja Facebook grupe je to što ne morate trošiti novac da bi se vaši postovi videli. Korisnije bi bilo da uložite više u izgradnju odnosa sa vašim klijentima preko Facebook grupe, umesto da pokušavate da budete istaknuti na vašoj Facebook stranici.
AKO VAM JE POTREBNO USPEŠNO VOĐENJE DRUŠTVENIH MREŽA I FEJSBUK STRANICE, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS
Jedan od razloga zašto Facebook grupe postaju popularnije je taj što možete izgraditi pravi odnos sa vašom ciljnom publikom, što će povoljno uticati na vaš angažman. U okviru grupe ostvaruje se dvosmerna interakcija u kojoj članovi mogu da postavljaju pitanja.
Facebook grupa prikazuje objave u hronološkom redu. Pored toga, imate mogućnost da ,,prikačite” post na vrhu grupe radi veće vidljivosti. Za razliku od Facebook strana koje su uglavnom svedene na promociju, Facebook grupe podrazumevaju saradnju među članovima. Preduzeća sve više shvataju značaj Facebook grupa pomoću kojih mogu promovisati proizvode ili usluge.
Ljudi se pridružuju Facebook grupi kako bi učili, razgovarali, razmenjivali mišljenja u vezi sličnih interesovanja. Navodimo vam primer: Ukoliko se bavite marketingom, možete pokrenuti Facebook grupu u okviru koje ćete podeliti najbolje prakse i kampanje koje se praktikuju širom sveta. Možete postavljati pitanja i tako podstaći članove grupe da međusobno razmenjuju savete.
Facebook grupa pruža prednosti vašem poslovanju, među koje ubrajamo:
– Ostvarivanje direktne komunikacije sa klijentima, radi uspešnije saradnje;
– Razgovor sa članovima grupe vam omogućava da saznate šta klijenti cene ili negiraju u vašoj ponudi;
– Povećanje broja članova grupe ukazuje na poboljšanje vašeg poslovanja.
Jedna od prednosti pokretanja Facebook grupe je ta što možete istaći vaš autoritet. Kao tvorac grupe, vi imate mogućnost da okupite ljude sličnih interesovanja i pokrenete međuljudske odnose. Ta liderska pozicija povećava vaš autoritet među potencijalnim klijentima, što pozitivno utiče na vaše poslovanje.
Kako možete koristiti Facebook grupu za vaše poslovanje?
– Razmenite ideje
U grupi možete razmeniti ideje sa vašim klijentima o određenim proizvodima ili uslugama koje razmišljate da ponudite. Takođe, članove grupe možete angažovati za vođenje anketa na osnovu kojih će te dobiti brze i pouzdane odgovore u vezi vaših proizvoda ili usluga koje nudite.
– Izgradnja svesti
Postavljanjem video zapisa, istraživanja i raznih studija slučaja možete izgraditi svest o vašim proizvodima i uslugama koje nudite klijentima.
– Formirajte grupu ljudi različitih mišljenja
Članovi grupe vam mogu pomoći oko rešavanja određenog problema, tako što će istaći njihove predloge i dati vam mogućnost izbora u rešavanju problema.
Ukoliko formirate Facebook grupu omogući ćete izgradnju zajednice ljudi oko proizvoda ili usluga koje nudite. Facebook grupa može doprineti razvoju vašeg poslovanja, kada se koristi kao dodatak ostalim marketinškim naporima.
AKO VAM JE POTREBNO USPEŠNO VOĐENJE DRUŠTVENIH MREŽA I FEJSBUK STRANICE, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS