Blog Izrada sajta

Kako dobiti više potencijalnih klijenata kreiranjem savršene kontakt stranice

kreiranje kontakt stranice

Stranica s kontaktima je jedna od najvažnijih stranica na celom vašem sajtu. Razmislite o tome na trenutak ljudi konzumiraju vaš sadržaj ili koriste vaše usluge; posetioci čitaju više o vašoj kompaniji i shvataju da žele izabrati baš vas; sledeći korak jeste da vas kontaktiraju.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Vaša stranica za kontakt ima više prednosti od prikazivanja radnog vremena. Podstaknite posetioce da komuniciraju s vama o različitim temama koje se tiču vašeg poslovanja. Kada je u pitanju dizajn i sadržaj kontakt stranice, mnoga preduzeća malo pažnje posvećuju svojoj stranici za kontakt i kontakt obrascu. Koliko komplikovan može biti kontakt obrazac?

Predložićemo vam različita podešavanja koja možete primeniti na vašoj kontakt stranici, kako bi ste povećali stopu konverzije i samim tim ostvarili više potencijalnih klijenata. Uostalom, ukoliko imate više potencijalnih klijenata to znači veća mogućnosti za profit.

Prvo i najvažnije – izgradite poverenje

Pre nego što neko uopšte poželi da stupi u kontakt sa vama, prvo treba da stekne vaše poverenje. Izgradnja poverenja je veoma bitna, stoga pokažite vašim potencijalnim klijentima da ste dovoljno pouzdani za poslovnu saradnju. Kada ljudima jasno ukažete kako vas mogu kontaktirati, pokazujete da nemate šta da sakrijete. To zauzvrat pomaže klijentima da se osećaju samouverenije i sigurnije u poslu sa vama.

Put ka poverenju počinje već na prvoj stranici koju klijenti posete, tako da celokupna web lokacija mora da uliva poverenje klijentima. Kako možete izgraditi to poverenje na vašoj stranici za kontakt?

Navedite kontekst pre popunjavanja obrasca

Pružite posetiocima određeni kontekst kad god želite da preduzmu neku akciju. Vaša stranica za kontakt ne razlikuje se od bilo koje druge stranice na vašoj web lokaciji, tako da, ako želite da potencijalni klijent ispuni obrazac na vašoj kontakt stranici, moraćete da ih ubedite zašto bi trebalo.

  • Pohvala zahvalite se vašem potencijalnom klijentu što pokazuje interesovanje za zajednički rad sa vama;
  • Objasnite svrhu obrasca —  opišite zašto je popunjavanje vašeg kontakt obrasca bitno za klijente;
  • Obavestite ih koliko će im vremena trebati da se obrazac popuni.

Istaknite društvene dokaze

Isticanjem društvenog dokaza pokazaćete poverenje drugih u vaše poslovanje. Poverenje je bitna stavka u toku konverzije, ali ono se ne gradi automatski, već se razvija vremenom.

Optimizacija vašeg obrasca za kontakte

Obrazac za kontakt pokušava ispuniti tri stvari:

  1. Filtriranje problematičnih klijenata – nisu svi potencijalni klijenti jednaki. Vi želite da uložite većinu vremena u one poslodavce koji donose najveće nagrade za vas i vaše poslovanje;
  2. Pomaže klijentima da shvate šta im stvarno treba – vaš obrazac može sadržati pitanja poput ,,koja je misija ovog projekta?“ ili ,,kako se projekat uklapa u vaše ciljeve?“;
  3. Prikupljanje ključnih informacija koja se tiču potencijalnih klijenata – postavite određena pitanja koja se tiču e-pošte, imena kompanije i drugo.

Savršen broj polja obrazaca

Odlučite koja su pitanja pogodna za vašu publiku. Previše pitanja može uplašiti potencijalne klijente. Istraživanja su pokazala da se stopa konverzije poboljšava za gotovo polovinu, kada se broj polja obrazaca smanji sa 4 polja na 3.

Označite polja kao neobavezna

Označavanjem izbornih polja sa ,,opcionalno“, vaš posetilac zna da ne tražite od njih da popune sva polja pre nego što dobiju vašu ponudu. Na ovaj način, vaš obrazac je jednostavniji za vašeg potencijalnog kupca.

Dodajte vašu punu adresu preduzeća i telefonski broj

Dodavanje adrese i telefonskog broja na vašu web lokaciju i kontakt stranicu pomaže vam da vaši posetioci steknu poverenje, pogotovo ako se bavite e-trgovinom gde vam ljudi poveravaju njihove lične podatke.

Ulaganje u optimizovanu stranicu za kontakt može vam dati sjajne rezultate za vaše poslovanje. Kada ste poslednji put pogledali stranicu sa kontaktima i uneli neke promene? Napravite određene promene koje će znatno poboljšati vaše poslovanje.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Related posts

Kreiranje sadržaja – lektura

Izrada sajta

Da li je vaš marketing sadržaj uspešan? – delotvorni parametri

Izrada sajta

Kako PR pomaže preduzećima da se razvijaju

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!