Blog Izrada sajta

Kako napraviti savršenu stranicu ,,O nama”

stranica o nama

Potencijalni klijenti dolaze na vašu web stranicu kako bi videli usluge i proizvode koje nudite, ali i da bi saznali više o vama. Vaša stranica ,,O nama“, mesto na kome klijenti mogu saznati osnove vašeg poslovanja, smatra se najposećenijom i zbog toga je treba učiniti zanimljivom za potencijalne klijente. Kada ste već uspeli da privučete posetioce na sajt, bitno je da sa njima ostvarite uspešan kontakt.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Poslodavci dosta vremena posvete dobrom sadržaju, nadajući se uspešnom rangiranju i većem broju potencijalnih klijenata. Ali zašto se zanemaruje sadržaj stranice ,,O nama“?

Predstavićemo vam 6 različitih načina da vašu stranicu ,,O nama“ učinite zanimljivom za klijente.

1. PRIVUCITE PAŽNJU KLIJENATA

Kada neko prvi put poseti vašu stranicu ,,O nama“, privucite im pažnju. Potrudite se oko sadržaja da bi ste se istakli u odnosu na vaše konkurente, ali i da potencijalni klijenti ne bi odmah napustili vašu stranicu. Jedan od najjednostavnijih načina da privučete pažnju klijenata jeste pomoću izjave, koja bi savršeno ukazala na vaš stav, stil i poslovanje. Drugim rečima, istaknite ono što čini vas i vašu kompaniju.

Prema istraživanjima, odličan naslov čita se pet puta više od teksta. Pošto posetioci već znaju osnovne informacije o vašem poslovanju, istaknite nešto zanimljivo ili neočekivano, kako vašu stranicu ne biste učinili dosadnom,

Drugi način da privučete pažnju čitalaca je pomoću privlačnih slika ili video zapisa. Video zapis vam omogućava da prikažete tok poslovanja. Na taj način možete stvoriti sliku o vama, vašem osoblju i poslovanju.

Ne potcenjujte ove male, ali veoma moćne stavke pomoću kojih možete poboljšati prvi utisak kod klijenata. Ako uvek ističete da želite da zaključite ugovor, to može odbiti ljude. Stavite im do znanja da u vašoj kompaniji rade ljudi. Klijenti žele da znaju da vi niste samo jedna od korporativnih mašina, već žele da upoznaju sistem funkcionisanja između vas i vašeg osoblja.

spektrum kooperativa
Spektrum kooperativa – programerska, marketinška i SEO firma.

2. KORISTITE DOKAZE KAKO BISTE UVERILI KLIJENTE 

Kada razmišljate o kupovini novog TV-a, automobila ili nečeg trećeg, ne odlučujute na osnovu onoga što te kompanije kažu za sebe. Vaši potencijalni klijenti traže razloge da vam veruju. Istaknite priče o pozitivnim iskustvima, linkove do relevantnih studija slučajeva ili bilo koji drugi oblik svedočenja pomoću kojeg će te istaći vaš autoritet. Dajte vašim klijentima razlog da izaberu baš vas umesto druge kompanije.

3. PRIKAŽITE ISKRENU PRIČU O VAMA

Kratka biografija pomaže vašim čitaocima da se povežu sa vama i da vas bolje razumeju. Budite iskreni u vašem izlaganju. Ne plašite se da kažete odakle ste došli. Ako je pre nekoliko godina vaše sedište bilo u podrumu roditelja vašeg generalnog direktora, istaknite to. Što se više ljudi bude identifikovalo sa vama, više će vam verovati. Pored toga što ste istakli biografiju o vama i vašem poslovanju, bitno je da klijentima kažete zašto sve to radite. Izbegavajte manje važne informacije u okviru vašeg poslovanja, već se usredsredite na ključne elemente koji su interesantni za vaše čitaoce.

4. ISTAKNITE RELEVANTNE INFORMACIJE

Stranica ,,O nama“ nije mesto za deljenje celokupne profesionalne istorije vaše kompanije ili kompletne autobiografije. Isticanje dugogodišnjeg isustva ima smisla, ukoliko ne postane dosadno čitaocima. Vaša istorija poslovanja treba da izgradi zanimljivu priču kojom biste držali pažnju čitalaca.

5. ISTAKNITE VAŠU ADRESU I PODATKE ZA KONTAKT

Na ovaj način omogućavate klijentima da lako stupe u kontakt sa vama. Pobrinite se da su vaši podaci o kontaktima ažurirani. Ne zaboravite da istaknete i vaše društvene mreže putem kojih vas potencijalni klijenti lako mogu kontaktirati.

6. IAKO JE STRANICA ,,O NAMA“, IPAK SE TIČE KLIJENATA

Ova stranica vam pomaže da izgradite empatiju sa vašim klijentima. Možda zvuči čudno, ali brendovi i kompanije se grade zato što ljudi žele da se identifikuju u njihovoj izjavi o misiji. Vaši čitaoci ne dolaze nasumično na vaš sajt, oni tamo stižu jer su pročitali tvit ili pomoću nekog drugog načina. Kada posete vašu stranicu ,,O nama“, klijenti žele da čuju šta im možete ponuditi i kako možete rešiti njihove probleme.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Kao što vidite, postoji više načina da pomognete vašim potencijalnim klijentima da se odluče za vas. Počnite da inspirišete vaše čitaoce, ulivajte im poverenje, istaknite vaša pozitivna iskustva i tako će te upotpuniti najvažniju stranicu na vašem sajtu.

Related posts

Šta su ,,mračni postovi”?

Izrada sajta

Brzina sajta: Zašto je važna i kako je postići?

Izrada sajta

Profesionalno održavanje sajta

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!