Instagram je jednostavna i besplatna društvena mreža, za koju vam je jedino potreban telefon pomoću kojeg ćete otvoriti nalog i početi da ga koristite. Istraživanja iz 2014. godine pokazala su da se Instagram ističe po stepenu angažovanosti različitih brendova među svim društvenim mrežama – Instagram (4,20%), u poređenju sa Facebook-om (0,08) i Twiter-om (0,04%).
AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNO VOĐENJE DRUŠTVENIH MREŽA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS
Pre nego što otvorite Instagram nalog, postavite cilj koji želite da postignete. Isti princip važi i za vaše ostale društvene mreže. Instagram koji se zasniva na vizuelnosti, nudi vam nešto jedinstveno. Ova platforma vam daje mogućnost da predstavite vaše proizvode, preduzeće, kao i koncept poslovanja.
Čak 66% potrošača smatra da su jasne i detaljne slike veoma važne. Pre nego što se odluče na korak kupovine, potencijalni klijenti žele da procene izgled proizvoda.
Kako biste izgled Instagrama održavali konzistentnim, neophodno je da angažujete stilske vodiče. Ljudi ne vole da gledaju profile koji se nikad ne ažuriraju. Potrudite se da redovno objavljujete postove i da redovno ažurirate vaš nalog.
Na instagramu možete otvoriti lični i poslovni nalog. Poslovni nalog vam omogućava da u vaš profil unesete više informacija, uključujući radno vreme, poslovnu adresu i telefonski broj.
Pre nego što osmislite vašu Instagram strategiju, možete pogledati zanimljivu statistiku kako biste bolje razumeli aktivnost članova Instagrama:
– Preko 60% korisnika prijavi se svakodnevno, što Instagram čini drugom najaktivnijom mrežom posle Facebook-a.
– U 2016. godini, Instagram je koristilo 49% korisnika, dok se ove godine ističe porast na čak 70%.
– 30% korisnika interneta trenutno ima Instagram nalog.
Ukoliko smatrate da je Instagram prava platforma za vas, preuzmite aplikaciju da bismo vam pokazali kako možete koristiti Instagram za vašu kompaniju.
Izgradnja Instagram brenda za vaše preduzeće
Potrebno je imati dosledan glas u komunikacijama što je ključno za izgradnju bilo koje marke. Ovo važi za komunikaciju koju obavljate preko e-pošte, društvenih mreža i drugo. Ako želite da potencijalni klijenti lako pogledaju sliku, potrebno je da usvojite neke smernice o upotrebi filtera i sadržaja koje ćete istaći u opisu proizvoda, haštagova i slično.
Vizuelna konzistencija
Čak 60% vodećih brendova na Instagramu koristi isti filter za svaki post, čime se pokazuje doslednost u postu, a što utiče na lako prepoznavanje brenda.
Haštagovi
Upotrebom haštagova omogućavate veći broj pratioca, kao i povećanje angažmana na vašim postovima. Utvrdite koji su haštagovi relevantni za vašu marku.
Kreativnost
Neophodno je prikazati kreativnost kako bi ste uspeli da vaš brend istaknete na Instagramu.
Lokacija
Dodavanjem lokacije na vaš post, pružate mogućnost da više ljudi otkrije vaš sadržaj. Postovi koju uključuju lokaciju dobijaju čak 79% veće angažovanosti od postova bez lokacije.
Fotografije
Ako imate više slika ili video zapisa, možete ih kombinovati i objaviti u isti album koji sadrži najviše deset fotografija ili video snimaka. To pruža mogućnost vašim pratiocima da prelistaju i pogledaju svaki deo sadržaja koji nudite.
Instagram vam nudi mogućnost da na jednostavan i besplatan način učinite vaš sadržaj kreativnim i autentičnim, što će znatno poboljšati marketing vašeg poslovanja. Da li smo vas ubedili da je Instagram platforma prava za vaše poslovanje? Instagram je živopisna i izražajna društvena mreža. Vreme je da pokažete svetu da ste i vi. Ukoliko vam je potrebno vođenje instagram profila ili vođenje društvenih mreža, kontaktirajte Spektrum kooperativu na telefon 062/234-251 ili na i-mejl: kontakt@spektrum.rs.
AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNO VOĐENJE DRUŠTVENIH MREŽA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS