Kako započeti uspešan blog? – osnove marketinga

Pokretanje bloga predstavlja najjednostavniji način da podelite vaše ideje sa svetom. Ovaj marketing sadržaj vam može pomoći da uspešno promovišete vašu kompaniju. Nekada je bilo potrebno znanje različitih tehničkih veština prilikom pokretanja bloga, ali danas je taj proces veoma jednostavan. Možete slediti naša dalja uputstva, kako bi ste izbegli greške i napisali vaš prvi blog.

  1. ODREDITE JASNO CILJ

Pre nego što počnete sa pisanjem bloga, odredite koje ciljeve želite postići. Mogu se izdvojiti dve grupe marketinga: marketing za stvaranje svesti kod klijenata i marketing za stvaranje konverzije. Razumevanje razlike između ove dve vrste marketinga od vitalnog je značaja, jer će vam pomoći prilikom biranja sadržaja za blog. Marketing za stvaranje svesti kod klijenata odnosi se na odabir taktike kojom bi ste poboljšali prepoznatljivost vaše marke kod ciljne publike. Glavni cilj je da što više ljudi bude upoznato sa vašim proizvodima i uslugama. Osnovni primer jeste otvaranje Facebook naloga i formiranje grupe obožavaoca. Marketing za stvaranje konverzija podrazumeva odabir taktike kojom bi ste klijente naveli ne samo na čitanje, već i na preduzimanje određene radnje. Jedna vrsta marketinga ne isključuje drugu vrstu, ali uočavanje razlike će vam pomoći da lakše započnete bilo kakvu marketinšku kampanju.

  1. IZABERITE TEMU

Ukoliko nudite proizvode ili usluge, blog vam može pomoći za promociju vašeg poslovanja, tako što će te dobiti veći broj potencijalnih klijenata. Možete odabrati sjajne teme koje će vaše klijente navesti na upotrebu određenog proizvoda ili usluge. Ako želite da započnete blog koji nije povezan sa biznisom, već samo želite mesto za početak pisanja, možda će bili malo teže prilikom odabira teme. Možete početi da pišete o kuvanju, politici, roditeljstvu, igrama, sportu, i drugo. Lista je beskrajna. Veoma je bitno da uživate u temi o kojoj želite da pišete kako bi ste saznali više.

  1. ODABERITE PLATFORMU ZA BLOG

Iako je na raspolaganju mnogo različitih platformi za blogovanje, mi vam nudimo WordPress. WordPress je besplatan, što znači da ga možete besplatno preuzeti, instalirati, koristiti i modifikovati. Razlog zašto se ljudi brzo prilagođavaju WordPress-u je taj što se relativno lako koristi. WordPress postoji duži niz godina i razvijen je sa sigurnošću, što ukazuje na njegovu bezbednost za pokretanje bilo kog web sajta. Možete se opredeliti za bilo koju drugu platformu koja vam se čini pouzdanom.

  1. DOBIJANJE NALOGA ZA WEB HOSTING

Drugim rečima, vaš web hosting je mesto na internetu na kome se nalazi vaša web lokacija. Bez domena i bez web hostinga, ljudi vas ne mogu pronaći i pregledati vaš sadržaj. Njih dvoje su nerazdvojni.

  1. ODABIR DIZAJNA I IZGLED BLOGA

Vizuelni identitet bloga je jako bitan za prvi utisak kod klijenata. Ukoliko više niste zadovoljni trenutnim dizajnom, uvek ga možete izmeniti. Zapamtite, dizajn koji odaberete treba da odražava vas i vašu ličnost (kompanije), i naravno, treba da bude u skladu sa temom vašeg bloga.

  1. POSETIOCE VAŠEG SAJTA UČINITE PRETPLATNICIMA

Jednom kada ljudi počnu da pronalaze vaš blog, vreme je da razmislite o sledećim koracima. Potrudite se da posetioce pretvorite u pretplatnike putem e-pošte. Sajtovi na društvenim mrežama dolaze i odlaze. Postoji mogućnost da će platforma za neku društvenu mrežu izgubiti domet što će ljude navesti na drugu platformu. To je razlog zašto treba da vaše potencijalne klijente pretvarate u pretplatnike. Najefikasniji način kojim će te to postići jeste pomoću bloga.

Vođenje bloga je odličan marketing sadržaj za vaše poslovanje. Odlučite o kojoj temi bi ste pisali. Ukoliko smatrate da vam treba pomoć prilikom vođenja bloga, Spektrum kooperativa će vas uveriti u stručnost obavljenog zadatka. Možete nas kontaktirati putem mejla: kontakt@spektrum.rs ili na broj: 062/234-251 radi stvaranja uspešnijeg poslovanja.

 

Ostavite komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!!