Kupci traže brendove kojima mogu da veruju kako bi zadovoljili njihove potrebe i olakšali im život. Prema tome, istaći ćemo marketinške trendove koji će, prema mišljenju stručnjaka, pomoći svakom preduzeću da zadovolji želje klijenata i tako unapredi svoje poslovanje u 2021. godini.
AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS
Virtuelni događaji
Tokom 2020. zabeležen je značaj porast virtuelnih događaja, a sve veći broj preduzetnika se prilagođava poslovnom svetu koji se menja. Virtuelni događaji su potrebni svakom preduzeću. Naime, kompanije treba da razmišljaju kako da prevaziđu izazove u organizovanju sastanaka, a ne da ih otkazuju. Organizovanje bitnih događaja putem interneta pokazaće spremnost kompanija za promenu i napredak, vodeći sve vreme računa o potrebama tržišta i ciljne publike.
Bolje organizovanje publike na internetu
Virtuelni svet nastaviće se i u 2021, a možda i kasnije. Mnoge organizacije su obavestile publiku da će njihovi događaji biti organizovani na internetu. To je dovelo do velikog broja virtuelih događaja i mnogo ljudi je počelo da koristi zoom aplikaciju. Organizacije se sada pitaju, kako se boriti protiv ovog prenatrpanog tržišta i izdvojiti se od ostatka? Odgovor su mrežne zajednice. To znači da je važno kako ćete publiku organizovati pre, tokom i posle vašeg događaja. Preduzeća treba da pronađu način da bolje angažuju svoju publiku i da izgrade smislenije veze između organizacija i kupaca.
Interaktivnost je neophodna tokom 2021.
Kada je svet zadesila pandemija, zabeleženo je veće prisustvo ljudi na virtuelnim događajima. Vebinari su postali veoma aktuelni. Međutim, prisustvo na tim događajima je trajalo mesec ili dva, a zatim je palo interesovanje za vebinarima. Ljudi su sada zainteresovani za diskusije u kojima mogu postavljati pitanja, biti deo akcije i mogu ponuditi sopstvenu ekspertizu. Interaktivnost tokom 2021. neophodna je za poslovanje.
Usredsređenost na kupca podstaći će brendove da napreduju
Tokom mnogih izazova u 2020, veliki broj preduzeća je uspeo da prebrodi oluje i da napreduje stavljajući želje kupaca u središte svake odluke. Kada preduzeća uzimaju u obzir mišljenja i želje kupaca, preduzetnici tada imaju stvaran uvid u prednosti i mane svojih proizvoda/usluga. Dajući značaj recenzijama klijenata, preduzeća će uspeti da unaprede svoj način poslovanja i kvalitet proizvoda.
Ulaganje u digitalni marketing znatno će porasti
Poslovni lideri iz različitih industrija kažu da planiraju da potroše u proseku 25% više na digitalni marketing u 2021, dok neki planiraju da potroše i znatno više. Preduzeća koja ne planiraju da dodatno ulože u digitalni marketing znači da će ih ubrzo nadmašiti konkurenti.
Sadržajni marketing započinje razgovorima
Marketinški stručnjaci i dalje se usredsređuju na blog tekstove koji sadrže ključne reči kao glavnu taktiku za očaravanje njihove publike. Ali to je strategija napravljena za Gugl, a ne za ljude. Danas vaša publika želi da ima autentično iskustvo sa vašim brendom, a najbolji način za to je vođenje razgovora. Tokom 2021, videćemo više sadržaja, koji će predstavljati isečak iz stvarnih razgovora sa ljudima u industriji, koji mogu pružiti onu istinsku interakciju koju današnji potrošači traže.
Porast interesovanja brendova za izradom sajtova
Globalna kriza uzrokovana pandemijom u 2020. naučila nas je da preduzeća treba da budu agilna i da se prilagođavaju novim situacijama da bi lakše i brže odgovorila potrebama kupaca. Ovakav stav zauzeće mnoga preduzeća i preći će na internet poslovanje, ukoliko već nisu, što će dovesti do porasta interesovanja za izradom sajtova. U 2021. javiće se veće interesovanje za izradom sajtova i digitalnim marketingom radi poboljšanja korisničkog iskustva na internetu. Preduzeća koja idu u korak s promenama, znači da su usredsređena na želje kupaca. Kontaktirajte programersku firmu koja će poboljšati performanse vašeg sajta kako bi korisnici imali pozitivna iskustva na vašem sajtu.
Kada uzmemo u obzir sve veći broj ljudi koji radi od kuće, kao i organizovanje sastanaka preko interneta, primećujemo da je pandemija znatno ubrzala trendove u poslovanju. Ako je bilo prethodnih pukotina u poslovanju preduzeća, pandemija je to iznela na videlo, pa je sada vreme da se te pukotine poprave, a ne zakopaju. Preduzeća u 2021. moraju da se postave najbolje što mogu kako bi prebrodila ovu globalnu krizu, a to će postići uz iskusne marketinške stručnjake.
Ukoliko želite da održite kontakt sa vašim klijentima i da priuštite povoljan i jednostavan marketing vašem poslovanju, ili vam je potrebna kvalitetna izrada sajta možete nas kontaktirati na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na broj: 062/234-251.
AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS