Blog

On-site i Off-site SEO optimizacija

on-site off-site seo

On-site SEO – optimizacija na sajtu

On-site SEO podrazumeva skup strategija koje se primenjuju na vašem sajtu radi boljeg rangiranja sajta na pretraživaču za određene ključne reči i povećanja organskog saobraćaja ka vašem sajtu. Da biste uočili rezultate potrebno je pravilno uraditi, kako on-site SEO, tako i off-site SEO optimizaciju.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA optimizacija SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Kada je vaš sajt adekvatno optimizovan, Gugl će proceniti vaš sadržaj kao kvalitetan i tako poboljšati poziciju vašeg sajta u rezulatima pretrage za određene ključne reči.

Ako vam je potrebna kvalitetna optimizacija sajta, Spektrum kooperativa poseduje iskustvo i znanje u ovoj oblasti, kao i stručni tim. Zadovoljni klijenti ukazuju na kvalitet i kompetentnost naših usluga. Ukoliko želite saradnju s nama ili više informacija, možete nas kontaktirati na i-mejl: kontakt@spektrum.rs ili na broj: 062/234-251.

Šta sve obuhvata On-site SEO?

Tek kada se pažnja posveti svakoj stranici sajta, On-site SEO biće pravilno urađen. Naslov sajta, kao i njegovih stranica treba da bude napisan pravilno, odnosno, da sadrži određene ključne reči radi boljeg rangiranja u rezultatima pretrage. Naslov treba biti kraći i smislen ali i da sadrži i ključnu reč. Potrebno je obratiti pažnju i na metatagove – opis sadržaja stranice. Taj opis treba biti smislen, koncizan i da sadrži ključne reči, da bi pretraživač mogao da ga pročita i rangira.

Tekstovi na sajtu treba da budu kvalitetno napisani, relevantni i da sadrže ključne reči. Ukoliko želite da se vaš tekst rangira za određenu ključnu reč na Guglu, onda je potrebno da pomenuta ključna reč bude ponovljena optimalan broj puta i u tekstu. Preporučujemo da izbegavate prekomerno ponavljanje ključnih reči, jer će Gugl to prepoznati kao nedovoljno dobar trik za bolje rangiranje.

On-site SEO optimizacija pored pomenutih procesa obuhvata i niz drugih koraka na koje je potrebno obratiti pažnju, poput: brzina učitavanja sajta, optimalna veličina slika, opisi slika ili alt tagovi, title tagovi, meta tagovi, relevantnost i preglednost sadržaja i drugo. Dakle, postoji niz detalja na koje je potrebno obratiti pažnju radi dobro urađene On-site SEO optimizacije.

Ključne reči koje su istaknute u naslovu teksta, moraju postojati i unutar samog teksta, inače će Gugl uočiti prevaru zbog čega će sajt imati smanjene mogućnosti za dobro rangiranje. Ukoliko u naslovu istaknete ključne reči, koje niste naveli i u samom tekstu, Gugl taj postupak smatra prevarom, jer tako nudite nešto što nemate.

Na internetu možete pronaći mnogo ponuda za povoljnu izradu sajta, ali takav sajt ima manje mogućnost za dobru poziciju na Guglu ukoliko nije sprovedena SEO optimizacija. Dakle, potrebno je da pronađete stručni tim iz ove oblasti da bi vaš sajt bio dobro rangiran.

Može se zaključiti da On-site SEO optimizacija obuhvata dosta rada koji zahteva adekvatno znanje i iskustvo. Pravilna On-site SEO optimizacija podrazumeva kontinuiran rad i praćenje Guglovih algoritama i kriterijuma, koji se stalno menjaju. Takav pristup predstavlja ključ uspeha. Svakom procesu potrebno je posvetiti punu pažnju kako ne bi došlo do zanemarivanja detalja koji su presudnu za dobru On-site Seo optimizaciju.

Off-site SEO – optimizacija van sajta

Nakon On-site SEO optimizacije potrebno je posvetiti pažnju Off-site SEO procesu. Off-site Seo podrazumeva skup različitih strategija koje se primenjuju van sajta radi bolje pozicije sajta na pretraživačima i jačanja autoriteta sajta.

Off-site SEO proces podrazumeva linkove na drugim sajtovima koji će korisnike odvesti na vaš sajt, kao i podelu linkova sa vašeg sajta na različitim platformama. Da bi se uvideli rezultati, neophodno je izgraditi kvalitetne spoljašnje linkove ka vašem sajtu.

Programerska firma Spektrum kooperativa ima iskusta u optimizaciji sajtova. Tokom poslovanja smo oformili saradnju sa stručnim portalima koji rado dele linkove ka sajtovima koje mi optimizujemo. Izgradnjom spoljašnjih linkova poboljšavate autoritet vašeg sajta i pomažete u jačanju njegove kredibilnosti.

Ukoliko želite da povećate preglednost sajta i samim tim da imate bolju poziciju na Guglu, potrebno je da se potrudite da izgradite autoritet sajta. Najbolja opcija bi bila da zatražite pomoć od SEO stručnjaka koji će primeniti adekvatne radnje za jačanje autoriteta vašeg sajta.

Gugl stalno menja algoritam zbog toga naš tim konstantno prati ove promene kako bismo naše strategije prilagodili pravilima koje nameće pretraživač i tako omogućili dobro rangiranje sajtova naših klijenata.

Budite prisutni na društvenim mrežama – Pored toga što vam prisustvo na društvenim mrežama može pomoći da upoznate vašu ciljnu publiku, njihove želje i potrebe, takođe možete izgraditi autoritet vašeg sajta. Podela linkova sa vašeg sajta na nekoj od društvenih mreža, poput Fejsbuka, Tvitera ili LinkedIn-a, bitan su signal za SEO optimizaciju. Naime, ukoliko veći broj korisnika poseti link, koji će ih odvesti na vaš sajt, to će uticati na veću preglednost vašeg sajta i bolje pozicioniranje sajta na Guglu.

Društvene mreže su  pravi način da povećate popularnost vašeg brenda. Pokušajte da doprete do vaše ciljne publike i ponudite im vaše proizvode i usluge. Uvažavanjem njihovih potreba i želja, vremenom ćete steći lojalne korisnike i veći broj potencijalnih klijenata. Publika koja je angažovana prema vašem sadržaju, proširiće vest o vašem brendu i ostvarićete priliku da steknete novu publiku.

Kreirajte sadržaj za blog – Pomoću tekstova na vašem blogu, imate mogućnost da širite svest o vašem poslovanju. Što više ljudi pominje vaš brend, to znači da ćete povećati šanse da doprete do većeg broja ciljne publike. Blog je odličan način da promovišete kvalitet vaših proizvoda/usluga.

Marketing sadržaj – Kreiranje kvalitetnog marketing sadržaja na različitim platformama, utiče na popularnost vašeg sajta, veću preglednost sajta i njegovo bolje rangiranje na pretraživačima.

Učestvujte u forumima –  Pronađite i priključite se forumima koji se bave temama iz vaše oblasti poslovanja. Davanjem relevantnih informacija možete izgraditi reputaciju vašeg brenda. Takođe, na forumu možete podeliti link vašeg sajta.

Off-site SEO utiče na veću preglednost vašeg sajta što pomaže u boljem rangiranju u rezultatima pretrage za određene ključne reči. Ovo je proces koji zahteva kvalitetan rad i vreme, pa rezultate je moguće videti tek posle nekoliko meseci kontinuiranog rada.

Kakav je odnos između on-site i off-site seo optimizacije?

On-site i off-site SEO optimizacija međusobno su povezane. Naime, ukoliko je urađena adekvatna optimizacija na sajtu, mnogi posetioci će vrlo rado ponovo posetiti vaš sajt kako bi saznali nove i relevantne informacije. U suprotnom, ukoliko nemate ažuriran i relevantan sadržaj, vaš sajt im neće biti od velike koristi.

Zahvaljujući iskustvu i proverenim SEO tehnikama, Spektrum kooperativa će uraditi kvalitetnu On-site i Of-site Seo optimizaciju vašeg sajta radi bolje pozicije na Guglu. Ukoliko želite veću posećenost i bolje rangiranje sajta na pretraživačima, kontaktirajte nas putem i-mejla: kontakt@spektrum.rs ili na broj: 062/234-251.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA optimizacija SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Related posts

Zašto je sajt važan prilikom osnivanja firme

Izrada sajta

Značaj UX dizajna – poboljšanje korisničkog iskustva

Izrada sajta

Odlike WordPress sajtova

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!