Svakodnevno se na veb-stranicama postavljaju blogovi u nadi da će privući što više čitalaca i više kupaca. Nakon što objavite vaš post možete ga promovisati po društvenim mrežama ili ga sponzorisati što će uticati na njegovu veću posećenost, ali šta dalje?
AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS
U jednom trenutku, većina ljudi zaboravi na sadržaje koje su proizveli i krenu dalje. Ukoliko zanemarite da usmerite saobraćaj ka starim objavama, zapitajte se, da li su onda postovi bili vredni vremena i novca koje ste uložili u njih?
Verovatno nema smisla trošiti puno vremena na stvaranje blogova, a onda ih zanemariti kad izađe novi marketing sadržaj. Ali mi, naravno, želimo uspešan blog!
Promet na vašem sajtu možete povećati na jedan od najlakših i najjednostavnijih načina: ažuriranjem starijih postova.
Zamislite kada bi svaki od ovih starijih postova svakog dana dobio 50 pregleda više, što znači 50 novih posetilaca koji bi mogli da stupe u kontakt sa vama prvi put. Možda će novi posetioci pronaći još zanimljiviji sadržaj na vašem sajtu i na kraju se pretvoriti u kupce.
Vaš stari sadržaj je ključan za rast vašeg bloga i podizanje kompanije na novi nivo.
U ovom članku ćete saznati više o starim postovima i razlozima za njihovo ažuriranje.
Zašto biste ažurirali stari sadržaj?
Jedna od najvećih prednosti je ta što vaš sadržaj nastavlja da postiže rezultate u pogledu saobraćaja. Ljudi koji stižu na vaše veb stranice verovatno stižu tamo u potrazi za rešenjem svog problema. Dakle, ljudi koji sada čitaju i prate vaš sadržaj verovatno nisu bili tamo pre godinu dana kada ste objavili taj svoj post, pa čak i ako jesu, to ne znači da su pročitali sav vaš sadržaj.
Ažuriranjem i stavljanjem linkova starih postova na nove postove, možete da osigurate da vaš sadržaj i dalje donosi potencijalne prilike za vas.
Već znate ko je pratio i delio vaš sadržaj u prošlosti. Možda im možete reći o ažuriranoj verziji koju ste upravo objavili? Na taj način olakšavate promociju.
Ažuriranje starijih sadržaja takođe zahteva mnogo manje vremena nego pisanje i izrada novog članka.
Pored toga što možete ažurirati svoj stari sadržaj ili sve stare sadržaje, takođe je uvek korisno unošenje novih podataka. Analizirajte koje sadržaje su vaši čitaoci voleli i kako ih možete naterati da ih vole još više.
Koji sadržaj zaslužuje ažuriranje?
Sada kada smo vas ubedili da je dobro da ažurirate stare postove, pitanje je, koji sadržaj zaslužuje ažuriranje?
Nisu svi sadržaji jednaki i kao rezultat toga možete potrošiti neko vreme pokušavajući da optimizujete postove koji jednostavno nisu vredni.
Pomoću Gugl analitike možete utvrditi koji je vaš post imao najveću posećenost, ali pomoću gugl analitike može saznati i druge informacije na vašoj veb-stranici, kao što su: prosečno vreme na stranici, stopa napuštanja početne stranice i slično.
Aktivnosti na društvenim mrežama, kao što je deljenje ili lajkovanje sadržaja, dobar su pokazatelj uspešnog posta.
Nakon što ste, na osnovu učestalosti deljenja na društvenim mrežama ili na osnovu toga koliko se dobro rangiraju na Gugl pretraživaču, utvrdili koje stranice se najviše posećuju, sledeći korak je da iskoristite te informacije i da započnete sa optimizacijom vašeg sadržaja.
Uklonite sadržaj koji više nije bitan
Ponekad određeni delovi relevantnog posta više nisu relevantni. Informacije na internetu se brzo menjaju, tako da ono što je nekad bilo relevantno možda više neće biti. Pogledajte dobro vaš post i utvrdite da li su svi delovi posta podjednako značajni. Možda zastarele podatke možete zameniti novim, možda starije primere možete dopuniti novim primerima. Proverite da li funkcionišu sve interne veze, pozivi na radnje i slično. Možete učiniti puno sitnica da bi vaš članak ponovo bio aktuelan.
Poboljšanje sadržaja
Nakon što ste pročitali članak o ažuriranju postova, vreme je da vaše stare postove proširite podacima koje smo naveli.
Na primer:
– dodajte slike, zvuk, video zapis;
– dodajte nove podatke ili statistike;
– dodajte ključne reči za koje ste i dalje dobro rangirani na Guglu;
– stari datum zamenite novim;
– ažurirajte meta-opis svog posta (možda je potrebno malo osveženja, možda se može napisati malo bolje).
Nakon što ažurirate vaš stari sadržaj, možete ga deliti na društvenim mrežama koje su dobra promotivna strategija.
Kada sledite ove korake, trebalo bi da počnete primećivati značajna poboljšanja u rangiranju na Guglu. Ne zaboravite da pratite performanse pre i posle implementacije.
Ukoliko vam je potrebna pomoć oko vođenja blogova, Spektrum kooperativa vam stoji na raspolaganju. Možete nas kontaktirati na mejl: kontakt@spektrum.rs ili na broj: 062/234-251.
AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS