Prednosti društvenih mreža koje preduzetnici treba da znaju

Iako su društvene mreže, generalno, zastupljene u celom svetu, činjenica je da veliki broj ljudi zanemaruje marketing na društvenim mrežama i ne preispituje njegovu vrednost, što nam daje veći razlog za razmišljanje o marketingu i njegovim prednostima. Ciljevi marketinga na društvenim mrežama ne mogu biti samo sticanje većeg broja pratilaca, sviđanja i retvitova. Te stvari ne predstavljaju konačne ciljeve marketinga. Marketing na društvenim mrežama više je od takmičenja za popularnost. Što pre vlasnici preduzeća shvate princip marketinga na društvenim mrežama i prednosti društvenih mreža, to će im pre pomoći da ga iskoriste za poboljšanje poslovanja.

prednosti društvenih mreža

Ukoliko vam je potrebno uspešno vođenje društvenih mreža, Spektrum kooperativa će Vam pomoći u izgradnji vašeg brenda. Kontaktirajte nas na telefon: 062/234-251 ili na imejl: kontakt@spektrum.rs

Ističemo vam 5 prednosti društvenih mreža koje bi vlasnici preduzeća trebalo da razumeju:

Povećanje svesti o brendu

Jednu od glavnih prednosti marketinga na društvenim mrežama je najlakše uočiti: društvene mreže su odličan način da ljude upoznate sa svojim brendom. Budući da sve veći broj ljudi koristi internet i okreće se onlajn kupovini, društvene mreže su savršen kanal za promociju brenda potencijalnim kupcima, koje možete takođe usmeriti ka svojoj onlajn prodavnici.

Vođenje društvenih mreža za poslovanje neminovno će Vam doneti uspeh. Veliki broj kupaca pre nego što se odluči na kupovinu, najpre određeni proizvod potraži na internetu. Informacije i recenzije o proizvodima pronađene na društvenim mrežama utiču na ponašanje kupaca. Pored TV-a, koji predstavlja osnovni vid oglašavanja, društveni mediji postaju sve više zastupljeniji u informisanju publike o poslovanju i uslugama brenda. Stručnjaci smatraju da će društveni mediji u budućnosti biti važniji od TV oglasa za predstavljanje novih proizvoda potrošačima.

Društvene mreže su idealan način pomoću kojih potrošači mogu otkriti nove brendove, proizvode i usluge.

Verodostojnost brenda

Sledeća prednost marketinga na društvenim mrežama jeste uspostavljanje verodostojnosti brenda. Kada korisnici interneta otkriju preduzeće ili trgovca za čije usluge i proizvode su zainteresovani, ali o čemu malo znaju, najverovatnije će informacije o tom brendu proveriti na društvenim mrežama.

Veliki broj manjih preduzeća ima statične sajtove koje vrlo malo menjaju ili na koji uopšte ne unose promene. S druge strane, stranice društvenih mreža bi trebalo stalno ažurirati novim objavama, komentarima i slično. Sajt utvrđuje da brend postoji, ali stranice društvenih mreža potvrđuju da je brend aktivan. Slično tome, broj obožavalaca na društvenoj mreži pokazuje koliko je brend popularan, a fejsbuk recenzije mogu da uvere novu publiku u kvalitet proizvoda.

Pre nego što vas nova publika kontaktira, verovatno će se informisati o vašem preduzeću na stranicama društvenih mreža.

Vredi napomenuti da loš marketing na društvenim mrežama može umanjiti značaj brenda. Ako novi potencijalni kupac poseti stranice preduzeća na društvenim mrežama i utvrdi da objava nije postavljena u poslednjih mesec ili dva, taj kupac može pretpostaviti da preduzeće više ne postoji.

Povećanje prodaje

Marketing na društvenim mrežama treba da pomogne u povećanju prodaje i prihoda. Zbog toga se zove marketing na društvenim mrežama, a ne samo odnosi s javnošću na društvenim mrežama. Povećanje svesti o brendu i njegovoj verodostojnosti bi trebalo da pomogne preduzeću da napreduje.

Takođe, postoje načini da se preko društvenih mreža publika direktno usmeri ka proizvodima i to umetanjem linkova koji će publiku direktno usmeriti na onlajn prodavnicu brenda. Preduzetnici takođe mogu koristiti promovisane sadržaje i oglase za prodaju proizvoda ciljnoj publici.

Sposobnost ciljanja određene publike jedna je od najvećih prednosti marketinga na društvenim mrežama. U tome vam može pomoći vodič za digitalni marketing.

Poboljšanje korisničkog iskustva

Još jedna prednost društvenh mreža jeste pružanje usluge kupcima. Činjenica da ljudi koriste društvene mreže kako bi postavljali razna pitanja preduzećima, dovoljan je razlog da preduzetnici koriste društvene mreže kako bi pomogli publici da se lakše informiše o njihovim uslugama i samom načinu poslovanja. Ovo takođe utiče na jačanje brenda.

Jedna od ključnih briga potrošača, koji kupuju na internetu, jeste pozitivan odziv preduzeća na njihove upite. Ljudi žele da budu sigurni da će, ako imaju problema, lako pronaći pomoć. Uvažavajući potrebe kupaca, vlasnici preduzeća mogu povećati njihovu lojalnost.

Deljenje sadržaja

Preduzeća bi trebalo da koriste društvene mreže za deljenje sadržaja radi promocije brenda. Društveni mediji čine ogroman deo prometa na internetu. Ljudi traže sadržaj koji ih zanima i žele da ga podele.

Prema podacima Nilsen kompanije, ljudi 50% svog vremena provode na internetu gde mogu pročitati sadržaj koji ih zanima, dok 30% svog vremena provode na društvenim mrežama na kojima se sadržaj može deliti.

Vlasnici preduzeća koji žele da pridobiju nove kupce trebalo bi da koriste društvene mreže i promovisani sadržaj da bi to i postigli.

Svi navedeni primeri pokazuju da je marketing na društvenim mrežama ogromna korist za vlasnike preduzeća. Pored povećanja svesti o brendu, marketing putem društvenih mreža može poboljšati poslovanje povećanjem prodaje. Da biste uspešno vodili društvene mreže potrebno je da vaš trud i rad budu kontinuirani, a sadržaj u skladu sa očekivanjima potrošača.

Ukratko, vođenje društvenih mreža je ključno za uspeh svakog poslovanja.

Ukoliko nemate dovoljno vremena da se posvetite vođenju društvenih mreža, prepustite taj posao Spektrum kooperativi. Naš tim će unaprediti Vaše poslovanje, te tako i povećati svest o vašem brendu! Kontaktirajte nas na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251.

Podeli:

Ostavite komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!!