Nakon što se završe novogodišnji praznici, bićete u prilici da vaš marketinški plan primenite u poslovanju. Predložićemo vam jednostavne marketinške ideje kojima možete posvetiti pažnju i u toku ovog meseca kako biste u novu godinu zakoračili desnom nogom. Ove ideje će vam pomoći da organizujete i pojednostavite planiranje, tako da ćete tokom cele godine biti na putu ka ostvarenju svojih marketinških ciljeva.
AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS
9 jednostavnih marketinških ideja za početak uspešne 2021.
Ažurirajte svoj profil na Google My Business-u
Ažuriran profil na Google My Business-u sada je važniji neko ikad. Kada neko na Guglu pretražuje lokalno preduzeće poput vašeg, Google My Business vam omogućava da se vaše preduzeće pojavi na vrhu rezultata. Prema tome, potrudite se da vaš profil na Google My Business-u bude kompletno popunjen i optimizovan, radi boljeg rangiranja na Guglu.
Vaš profil na GMB-u možete popuniti na sledeći način:
– odgovorite na česta pitanja klijenata,
– dodajte slike ili video zapise koji predstavljaju vaše preduzeće,
– odgovorite na kritike.
Kreirajte objave o praznicima
Praznici mogu biti deo vašeg januarskog marketinga, tako što ćete kreirati i objaviti postove o praznicima na svom blogu ili društvenim mrežama.
Evo nekoliko ideja:
– Ukoliko je vaša kompanija napravila prazničnu zabavu, možete objaviti slike.
– Vaši kupci su možda bili zauzeti tokom praznika, pa su propustili bitna dešavanja vaše firme. Na jednostavan način možete stvoriti sadržaj o vašem preduzeću i tako omogućiti korisnicima da budu u toku.
Najavite predstojeće događaje ili promocije
Najavite korisnicima ako planirate nešto za predstojeće praznike. Na primer, ako planirate poseban meni u vašem restoranu za Dan zaljubljenih, obavestite o tome klijente.
Kalendar promocija je odličan način da kupce informišete o predstojećim promocijama ili događajima koje vaše preduzeće organizuje.
Pokrenite program lojalnosti
Svaki vlasnik preduzeća zna koliko je lojalan kupac važan za poslovanje. Lojalni kupci se uvek iznova vraćaju kupovini vaših proizvoda i velika je verovatnoća da će predložiti vaše proizvode i drugim kupcima.
Evo nekoliko ideja za vaš program lojalnosti kupca:
Napravite i odštampajte markice za kupce. Svaka kupovina ili usluga jednaka je jednoj marki. Nakon 10 iskorišćenih markica, kupci mogu dobiti besplatan proizvod, uslugu ili popust.
Obavezno promovišite svoj program lojalnosti na društvenim mrežama i na svom sajtu, kako bi kupci mogli lako da saznaju o njemu.
Pokrenite Facebook oglasnu kampanju
Ako niste probali Facebook oglašavanje, sada je pravo vreme da to učinite kako biste svoj marketing započeli kako treba. Razmislite o određenom marketinškom cilju koji želite da postignete, recimo, da privučete više posetilaca na vaš sajt, povećate publiku na Facebook-u ili da prikupite potencijalne klijente. Bilo koji od pomenutih planova možete ostvariti sa određenim Facebook oglasom.
Učvrstite godišnje ciljeve ili marketinški plan
Bilo da ste marketinški agent, vlasnik preduzeća ili frilenser, važno je da imate lične i profesionalne ciljeve u toku godine. Odvojite malo vremena na početku meseca da biste bili sigurni da su vaši ciljevi i marketinški plan učvršćeni.
Napravite novogodišnje odluke za svoje preduzeće
Novogodišnje odluke možete podeliti na društvenim mrežama i zamoliti vaše sledbenike i obožavaoce da i oni podele svoje. Ovo je odličan način da angažujete publiku i da utičete na njih da počnu da prate vaše novogodišnje novine koje ste uveli u poslovanje.
Na primer, restorani mogu pisati blogove ili facebook postove o zdravim receptima.
Napravite retrospekciju marketinških ideja iz 2020.
Sada kada imate na raspolaganju podatke iz prethodne cele godine, odvojite malo vremena da vidite šta je prošle godine funkcionisalo u vašem marketingu, a šta nije.Evo nekoliko ideja koje treba uzeti u obzir:
-Koji sadržaji ili sajtovi su pokazali najbolje rezultate?
-Kakvi postovi su najviše privukli pažnju vaše publike na društvenim mrežama?
-Koje teme imejla imaju najviši stepen otvaranja?
-Koje marketinške strategije ili kampanje su uticale na povećanje klijenata?
-Šta se nije pokazalo tako dobro kao što ste mislili da hoće, i kako bi se to moglo poboljšati?
Pročitajte marketinške trendove za 2021.
U novoj godini možete očekivati mnogo novog sadržaja u svetu marketinga i poslovanja uopšte. Pronađite neke članke ili postove na blogu koji će vam pomoći da ubrzate ono što stručnjaci očekuju da će ove godine biti bitno u vašoj industriji i zabeležite neke ideje ili trendove koje biste želeli da isprobate.
Neka vaš januar bude bez stresa i ispunjen rezultatima. Januar često može biti stresno vreme za vlasnike preduzeća, ali ako imate prave marketinške ideje i plan, možete da ublažite stres bez gubljenja potencijalnih kupaca.
Srećna Nova godina!
AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS