Blog

Potpuni vodič za digitalni marketing

digitalni marketing

Koliko vam je internet danas dostupan? Istraživanje je pokazalo da je korišćenje interneta kod odraslih  poraslo za 5% u poslednje tri godine. Način na koji ljudi kupuju dosta se promenio, što znači da offline marketing više nije tako efikasan kao nekad. Upoznajte vašu publiku tamo gde provode najveći deo vremena, na internetu.

AKO VAM JE POTREBaN USPEŠNi digitalni marketing, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Za kvalitetan i uspešan digitalni marketing, kontaktirajte Spektrum kooperativu na telefon: 062/234-251 ili na i-mejl: kontakt@spektrum.rs.

Navešćemo osnovna pitanja i odgovore kako biste bolje shvatili kako digitalni marketing funkcioniše:

  1. Šta je digitalni marketing?
  2. Kakva je uloga digitalnog marketinga u kompaniji?
  3. Šta radi digitalni trgovac?
  4. Primeri digitalnog marketinga
  5. Da li digitalni marketing pomaže svim preduzećima?
  6. Kakva je uloga digitalnog marketinga u kompaniji?
  7. Koje vrste digitalnog marketinga treba da kreiram?
  8. Koliko treba vremena da se vide rezultati mog sadržaja?
  9. Kako se mobilni marketing uklapa u moju strategiju digitalnog marketinga?
  10. Da li mi treba veliki budžet za digitalni marketing?
  1. Šta je digitalni marketing?

Digitalni marketing obuhvata sve digitalne tehnologije, kao što su desktop računari, mobilni uređaji i druge digitalne medije i platforme za promociju vaših proizvoda ili usluga. Preduzeća koriste digitalne kanale poput pretraživača, društvenih medija, e-pošte i drugih veb-lokacija kako bi se povezali sa trenutnim i potencijalnim kupcima.

  1. Kakva je uloga digitalnog marketinga u kompaniji?

Digitalni marketing pruža niz beskonačnih mogućnosti za brendove, uključujući e-poštu, video, društvene medije ili marketinške mogućnosti zasnovane na veb-lokaciji.

Digitalni marketing je od vitalnog značaja za vaše poslovanje, kao i za vaš brend. Danas skoro svaki drugi brend ima veb-lokaciju. A ako nema, onda barem imaju prisustvo na društvenim medijima ili strategiju digitalnog oglašavanja. Digitalni marketing postao je toliko zastupljen da ga potrošači smatraju jednim od glavnih načina kako bi saznali nešto više o brendu. Ukratko, da biste bili konkurentni kao vlasnik preduzeća, moraćete da prihvatite neke aspekte digitalnog marketinga.

Budući da digitalni marketing ima toliko mogućnosti, možete biti kreativni i eksperimentisati sa različitim marketinškim taktikama. Pomoću digitalnog marketinga, takođe, možete koristiti alate, kao što su nadzorne table, kako biste nadgledali uspeh.

  1. Šta radi digitalni trgovac?

Digitalni trgovci su odgovorni za pokretanje svesti o robnoj marki kroz sve digitalne kanale – i besplatne i plaćene – koji su na raspolaganju kompaniji. Ovi kanali uključuju društvene medije, sopstvenu veb-lokaciju kompanije, e-poštu, blog kompanije i drugo.

AKO VAM JE POTREBaN USPEŠNi digitalni marketing, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

  1. Primeri digitalnog marketinga

SEO menadžer

Digitalni trgovac obično se fokusira na ključni indikator performansi(KPI) za svaki kanal, tako da može pravilno meriti performance kompanije u svakom od njih. Digitalni marketing koji je zadužen za SEO, na primer, meri ,,organski saobraćaj” na svojoj veb-lokaciji. Ukratko, SEO menadžeri mogu direktno sarađivati sa stvaraocima sadržaja veb-lokacije, kako bi osigurali da sadržaj bude uspešno rangiran na Guglu.

Specijalista za marketing sadržaj

Stručnjaci za marketing sadržaj su kreatori digitalnog sadržaja. Oni često prate kalendar blogova kompanije i osmišljavaju strategiju sadržaja koja uključuje i video. Ovi profesionalci često rade sa ljudima iz drugih odeljenja kako bi osigurali da, proizvodi i kampanje koje pokreću, budu podržani promotivnim sadržajem na svakom digitalnom kanalu.

Menadžer za društvene mreže

Uloga menadžera društvenih medija lako se može zaključiti iz naslova, ali koje društvene mreže upravljaju kompanijom zavisi od industrije. Iznad svega, menadžeri društvenih medija uspostavljaju raspored objavljivanja pismenog i vizuelnog sadržaja kompanije. Ovaj zaposleni, takođe, može sarađivati sa stručnjakom za marketing sadržaj kako bi razvio strategiju za objavljivanje sadržaja na različitim društvenim mrežama.

  1. Da li digitalni marketing pomaže svim preduzećima?

Digitalni marketing deluje za bilo koji posao u bilo kojoj industriji. Bez obzira šta vaša kompanija prodaje, digitalni marketing će identifikovati potrebe vaše publike kako bi se kreirao vredan sadržaj.

  1. Kakva je uloga digitalnog marketinga u kompaniji?

Za razliku od većine marketinških napora van interneta, digitalni marketing omogućava trgovcima da u stvarnom vremenu vide tačne rezultate. Ako ste ikad postavili oglas u novinama, znate koliko je teško proceniti koliko je ljudi obratilo pažnju na vaš oglas. Ne postoji siguran način da se zna, da li je taj oglas uopšte bio odgovoran za bilo kakvu prodaju.

Sad druge strane, pomoću digitalnog marketinga možete izmeriti bilo koji aspekt vaših marketinških napora. Možete videti tačan broj ljudi koji su pregledali početnu stranicu vaše veb-stranice u realnom vremenu koristeći softver za digitalnu analitiku. Digitalna analitika vam pruža podatke i o tome koliko su stranica klijenti posetili, koji uređaj su koristili, odakle dolaze i drugo. Digitalna analitika vam pomaže da odredite prioritete na kojim marketinškim kanalima ćete trošiti više ili manje vremena.

Učinkovitost sadržaja

Zamislite da ste napravili brošuru o proizvodu i poslali je ljudima kroz poštansko sanduče. Ta brošura je oblik sadržaja, iako je van interneta. Problem je što ne znate koliko je ljudi otvorilo vašu brošuru ili koliko njih je bacilo brošuru u smeće. Zamislite sada da imate brošuru na veb-lokaciji. Možete tačno izmeriti koliko je ljudi pregledalo vašu-veb stranicu.

  1. Koje vrste digitalnog sadržaja treba da kreiram?

Vrsta digitalnog sadržaja koju kreirate zavisi od potreba vaše publike u različitim fazama na putu do kupovine. Prvo bi trebalo da identifikujete koji su ciljevi vaše publike. Na osnovnom nivou, vaš mrežni sadržaj treba da ima za cilj da im pomogne da ispune njihove ciljeve. Zatim, treba da razmislite kada će oni verovatno biti spremni da načine korak ka kupovini.

Što se tiče formata vašeg sadržaja, možete koristiti: blog postove, e-knjige, vebinare i slično.

  1. Koliko treba vremena da se vide rezultati mog sadržaja?

Sa digitalnim marketingom, rezultati se mogu videti mnogo brže nego kada koristite offline marketing. Ako potrošite kvalitetno vreme na identifikovanje potreba vaših potencijalnih klijenata, dok se s druge strane fokusirate i na stvaranje kvalitetnog internetskog sadržaja kako biste vaše klijente pretvorili u kupce, onda ćete verovatno videti snažne rezultate već u prvih šest meseci.

Preporučujemo vam da koristite SEO i društvene medije za dugoročni održivi uspeh.

  1. Kako se mobilni marketing uklapa u moju strategiju digitalnog marketinga?

Druga ključna komponenta digitalnog marketinga je mobilni marketing. Oni koji sarađuju sa vašom kompanijom putem mobilnih uređaja, mora da imaju pozitivno iskustvo isto kao i da pristupaju sa računara na vašu veb-lokaciju. To znači, formirati prilagodljivi dizajn veb-stranice kako bi pregledanje bilo prilagođeno za one na mobilnim uređajima. Uvek uzmite u obzir i korisnike mobilnih uređaja, je ćete tako ostvariti veći broj zadovoljnih klijenata.

  1. Da li treba veliki budžet za digitalni marketing?

Kao i u svemu, to zavisi od toga koje elemente digitalnog marketinga želite da dodate svojoj strategiji. Ako se fokusirate na ulazne tehnike, kao što su SEO, društveni mediji i blogovi, dobra vest je da vam uopšte nije potrebno mnogo budžeta. Za one sa niskim budžetom, predlažemo vam da započnete s korišćenjem WordPress-a.

Kao što možete vidite, povezivanje marketinga i prodaje je izuzetno važno za vašu kompaniju. Potrudite se da poboljšate put vaših klijenata do kupovine, korišćenjem digitalnih tehnologija, jer će se svakako pozitivno odraziti na vaše poslovanje.

Ovaj detaljni vodič će vam pomoći da izgradite strategiju digitalnog marketinga koja je zaista efikasna, bez obzira da li ste potpuni početnik ili imate malo više iskustva.

Ukoliko vam treba pomoć u vezi digitalnog marketinga, Spektrum kooperativa vam je na usluzi. Uvek nas možete kontaktirati na broj 062/234-251 ili putem i-mejla: kontakt@spektrum.rs.

AKO VAM JE POTREBaN USPEŠNi digitalni marketing, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Related posts

Šta ljudima privlači pažnju na sajtovima

Izrada sajta

I Bil Gejts vodi blogove i vlogove!

Izrada sajta

Digitalni marketing – 5 ključnih trendova za 2021.

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!