Blog Izrada sajta

Top 5 strategija za vaše poslovanje u 2020. godini!

top 5 strategija za poslovanje

Želja svakog uspešnog vlasnika preduzeća jeste kontinuirani rast prihoda. Međutim, to je lakše reći nego učiniti. Ovo je veliki izazov za mnoge kompanije. Zapravo, istraživanje vlasnika malih preduzeća pokazuje da 45% njih smatra da je kontinuirani rast prihoda najveći izazov.

Jedan od načina za kontinuirano ostvarivanje prihoda u okviru vašeg poslovanja je korišćenje dobrih strategija. Svaki poslodavac teži da privuče potencijalne klijente, ali istovremeno da ih zadrži. Veoma je bitno preduzeti dobre marketinške strategije preko interneta, jer 95% kupaca najpre pogleda proizvod na mreži, pre nego što se odluči na kupovinu.

U ovom članku ćete naučiti kako da primenite 5 strategija kako biste ostvarili uspešno poslovanje u 2020. godini.

1. ODREDIŠNA STRANICA

Izrada odredišnih stranica za vaš proizvod ili uslugu efikasan je način za privlačenje velikog broja potencijalnih klijenata. Pogledajmo komponente koje su vam neophodne za formiranje dobre odredišne stranice.

a) Ponudite besplatan resurs
Svi vole besplatne stvari. Jedan od načina da privučete vašu publiku je da im ponudite besplatno korišćenje knjiga, vebinara, prezentacija, konsultacija, i drugo. Besplatan resur koji pružate mora biti usmeren ka vašoj ciljnoj publici i mora udovoljiti njihovim potrebama.

b) Koristite relevantna polja obrasca
Budite oprezni prilikom odabira broja polja obrasca za koje želite da ih vaši potencijalni klijenti popune. Ako je previše polja koja treba popuniti, to može biti obeshrabrujuće za klijente. Prema istraživanju, kraći oblici obrazaca smatraju se adekvatnijim.

c) Koristite primamljiv naslov
Naslov mora privući vašu publiku kako bi kliknuli na članak.

d) Dodajte slike
Slike su bitan elemenat odredišne stranice. Istraživanja pokazuju da se 10% anketiranih ljudi setilo šta su čuli, 20% ljudi se setilo onoga što su pročitali, dok se 80% setilo onoga što su videli.  Slika na vašoj odredišnoj stranici mora biti relevantna za vaše poslovanje.

2. VEBINAR

Vebinari su dobra strategija za privlačenje potencijalnih klijenata. Čak 63% trgovaca koristi vebinare da bi promovisali ili zadržali potencijalne klijente. Vebinari su jeftini za organizovanje. Ljudi se mogu prijaviti s bilo kojeg mesta na svetu i registrovati se. Nema geografskih granica. Želite da napravite vebinar za konverziju? Sledite navedene korake.

a) Priprema vašeg vebinara
Pre nego što počnete da kreirate vaš vebinar, upoznajte dobro vašu publiku. To će vam omogućiti da kreirate sadržaj u skladu sa njihovim interesovanjima. Postoje različiti oblici vebinara, kao što su vebinar sa pitanjima i odgovorima, edukativni vebinar i slično. Izaberite odgovarajuću vrstu vebinara koja će biti adekvatna za publiku.

b) Promovišite vaš vebinar
Kada završite sa kreiranjem vebinara na vašoj platformi, vreme je da počnete s njegovom promocijom. Pošaljite pozivnice putem e-pošte. Takođe, možete promovisati vaš vebinar na društvenim mrežama kako biste stekli više učesnika.

c) Tokom vebinara
Tokom prezentacije vebinara dodajte ankete kako biste povećali angažman.

d) Nakon vebinara
Nakon obavljene prezentacije, pošaljite link snimka vašim prijateljima ili podelite link na vašoj društvenoj mreži. Objavite snimljeni vebinar na vašem sajtu kako biste pomogli novim posetiocima da ga pogledaju.

3. FACEBOOK VODEĆI OGLASI

Kao vlasnik preduzeća vaš posao je da tražite publiku tamo gde ona provodi najviše vremena. Jedno od takvih mesta jeste i Facebook. Facebook je efikasna platforma za privlačenje potencijalnih klijenata. Vodeći facebook oglasi su vrsta oglasa koje možete kupiti preko platforme Facebook Business Store. Umesto da korisnike usmerite na odredišnu stranicu vašeg sajta, Facebook vodeći oglasi će im omogućiti pristup vašim ponudama bez napuštanja Facebook platforme. Uz vodeće oglase, korisnici se mogu prijaviti za vaše ponude, kao što su e-knjige. Korisnici mogu svoje podatke slati putem formulara za automatsko popunjavanje, a da ne napuštaju Facebook. Nakon što oglas postavite preo Facebook menadžera oglasa, možete dizajnirati oglas onako kako želite.

4. MARKETING SADRŽAJ

Sadržajni marketing predstavlja odličan način za ostvarivanje potencijalnih klijenata za vaše poslovanje. Istraživanja pokazuju da sadržaj marketing košta za 63% manje od tradicionalnog marketinga, a donosi tri puta više potencijalnih klijenata. Iako je sadržajni marketing vrlo efikasan, njegov uspeh zavisi od visokokvalitenih i novih informacija koje su upućene ciljnoj publici.

5. E-MAIL MARKETING

Marketing putem e-pošte je odličan način za privlačenje potencijalnih klijenata. E-pošta zauzima najvažnije mesto za izgradnju odnosa sa potencijalnim klijentima i trenutnim kupcima.

a) Koristite primamljive naslove
Naslovi treba da budu prilagođeni ciljnoj publici. Testirajte naslove da biste znali šta funkcioniše za vaš proizvod ili uslugu.

b) Neka e-mail bude sažet
Odugovlačenje može delovati obeshrabrujuće. Ukratko istaknite bitne stavke za koje želite da vaša publika zna. Suština e-pošte jeste podsticaj klijenata da preduzmu sledeći korak.

c) Ponuda
Ako želite da vaša e-pošta privuče veći broj klijenata, ponudite besplatne resure. Resursi treba da budu korisni vašoj publici. Ako se pravilno sprovede, marketing putem e-pošte može biti korisna strategija za privlačenje potencijalnih klijenata i prodajni kanal za vaše poslovanje.

Možete koristiti odredišne stranice, vebinar, marketing putem e-pošte, marketing sadržaj i Facebook vodeće oglase kako biste ostvarili ogroman potencijal za vaše poslovanje. Pomoću ovih strategija digitalni marketing će pomoći da se vaše poslovanje dodatno razvija u 2020. godini.

Related posts

Moćni saveti za marketinški dizajn koji podstiče više konverzija

milenko

Struktura sajta – šta je i zašto je važna?

milenko

9 grešaka odredišne stranice koje narušavaju vaše šanse za konverziju

milenko

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!