Blog Izrada sajta

LinkedIn platforma – za unapređenje poslovanja

linkedin platforma

LinkedIn – poslovna mreža osnovana je 2003. godine, a danas broji oko 300 miliona registrovanih korisnika. Ovo je pre svega B2B mreža (business to business), što znači da je najpre namenjena poslovnim ljudima, kao što su programeri, dizajneri, marketari… Bilo da tragate za poslom, nudite usluge ili želite da poboljšate poslovanje kroz razmenu mišljenja s drugim ljudima, onda je LinkedIn prava platforma za vas. Veliki broj poslodavaca koji je prijavljen na ovoj mreži u potrazi je za adekvatnim kandidatima, pa zašto ne biste iskoristili svoju šansu i predstavili sebe u pravom svetlu.

AKO VAM JE POTREBNO USPEŠNO VOĐENJE LINKEDIN PROFILA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Osnovni korak jeste da napravite profil na LinkedIn-u. Nakon toga sledi popunjavanje i vođenje LinkedIn profila na adekvatan način. Pored unošenja CV-a, primetićete da ova platforma nudi brojne pogodnosti.

Ono što je sigurno, LinkedIn vam može pomoći da unapredite vaše poslovanje.

Nakon što ažurirate vaš profil, počnite da se povezujete sa ljudima iz vaše oblasti poslovanja kako biste razmenili mišljenje i saznali nešto novo što će vam pomoći u poslu. Možda vaši saveti isto tako pomognu drugima u poslovanju.

U početku ćete verovatno imati manji broj konekcija, ali kako budete delili kvalitetan sadržaj sa relevantnim informacijama, vremenom će vaše konekcije rasti, jer će ljudi uvideti kvalitet vašeg sadržaja i poželeće da se povežu sa vama na ovoj mreži.

Popunite sva polja na profilu

Istaknite gde ste radili, kurseve koje ste pohađali, vaše veštine, na kojim projektima ste radili, koje diplome imate i drugo. Idealno bi bilo kada biste tagovali firme sa kojima ste sarađivali jer je to bitan socijalni dokaz i ljudi će poverovati vašoj priči.

Posebnu pažnju posvetite profilnoj i kaver slici, kao i about sekciji, zato što su to prve stvari koje ljudi uoče. Neka vaša profilna slika bude profesionalna i uklopite je sa kaver slikom, kako biste stvorili jednu kompaktnu celinu i drugima jasno stavili do znanja kojom profesijom se bavite i kako im možete pomoći.

Nakon fotografija, posetilac će obratiti pažnju na vašu funkciju. Potrudite se da istaknete rečenicu koja će jasno i koncizno prikazati čime se bavite. Veoma je bitno da istaknete ključne reči, zato što ćete se tako pojavljivati u rezultatima pretrage kada ljudi pretražuju vašu oblast. Na primer, ukoliko ste profesionalac u marketingu, istaknite ,,Marketing Specialist“. Tako će se vaše ime pojaviti u rezultatima pretrage kada neko pretražuje ovu ključnu reč.

Preporuka je da ključne reči pišete na engleskom jeziku da bi vas ljudi lakše našli.

U delu ,,About” koje omogućava 2000 karaktera, imate prostor za vašu priču. Naime, objasnite čime se konkretno bavite i zbog čega ljudi rade sa vama, jer će posetioce vašeg profila to najviše i zanimati.

Veoma važno je da istaknete preporuke, jer tako drugi govore o vama. Oni tako potvrđuju kvalitet vašeg rada, što je bitan socijalni dokaz. Pokušajte da dobijete preporuku od vaših bivših ili sadašnjih poslodavaca ili kolega.

Kad imate više preporuka, vaš profil će izgledati profesionalnije i uverljivije u očima drugih, što će uticati i na veću vidljivost vašeg profila.

Kreiranje kvalitetnog sadržaja

Nakon što popunite vaš profil, možete preći na stvaranje kvalitetnog sadržaja i povećanje vaših konekcija.

Možete početi da kreirate postove ili članke u kojima ćete istaći vaše znanje, jer svako od nas ima znanje koje drugi nema, te će veliki broj ljudi želeti da pročita ono o čemu pišete.

Potrudite se da unosite više relevantnih informacija u vaš sadržaj. Drugima ćete pomoći, tako što ćete im predstaviti ono što je važno i novo u okviru određene oblasti. Neka vaš sadržaj bude vredan deljenja. Kreirajte važan sadržaja da bi ljudi poželeli da stupe u kontakt sa vama.

Prema tome, vredno gradite svoj profil na LinkedIn-u. Vremenom ćete uvideti pozitivne rezultate – ljudi će vas kontaktirati i ostvarivaćete poslovne saradnje.

Ukoliko ipak nemate vremena za vođenje LinkedIn profila, pružite poverenje Spektrum kooperativi. Vođenjem vašeg LinkedIn profila povećaćemo mogućnost da steknete nove klijente i saradnike. Kontaktirajte nas i-mejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251.

AKO VAM JE POTREBNO USPEŠNO VOĐENJE LINKEDIN PROFILA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Related posts

Zašto i kako koristiti podkast kao marketing sadržaj?

Izrada sajta

Kako da zaštitite svoj biznis od kradja podataka

Izrada sajta

Koliki je značaj e-mail marketinga za vaš sajt?

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!