Blog

Najbolje dimenzije za Facebook naslovne slike u 2021.

dimenzije za naslovnu sliku facebook stranice

Da li ste ikada posvetili previše vremena Facebook naslovnoj fotografiji, pokušavajući da kreirate njene idealne dimenzije, a zatim shvatili da ona ne izgleda baš najbolje? Verovatno jeste i znajte da niste jedina osoba kojoj se ovo dogodilo.

Ukoliko vam je potrebno profesionalno vođenje vaše Facebook stranice kontaktirajte nas na telefon: 062/234-251 ili na imejl: kontakt@spektrum.rs.

Uspešna Facebook marketinška strategija podrazumeva vođenje računa o svim aspektima vaše Facebook prezentacije. Prema tome, u nastavku članka ćemo razmotriti smernice za kreiranje idealnih dimenzija za Facebook naslovne fotografije, da biste svoje preduzeće na internetu predstavili na znatno bolji način.

dimenzije za naslovnu sliku facebook stranice

Značaj Facebook naslovne fotografije za preduzeća

Cover fotografija znači mnogo više od one, koju ste izabrali da postavite na ,,zid“ vaše poslovne facebook stranice. Ona je jedan od načina za promociju poslovanja na internetu, jer poput digitalnog bilborda konstantno emituje sliku vašeg brenda javnosti.

Sa 2,7 milijardi aktivnih korisnika mesečno, Facebook je i dalje najpopularnija društvena platforma na svetu. Budući da stranicu može videti preko 2 milijarde ljudi, neophodno je osigurati da naslovna fotografija bude savršena.

Najbolje dimenzije za Facebook Cover sliku u 2021. godini

Prema Facebook-u, naslovne fotografije treba da imaju širinu 820 piksela, a visinu 312, da bi se jasno prikazale na stonim računarima. S druge strane, da bi korisnici mogli jasno videti Cover fotografiju na svojim mobilnim uređajima, njena dimenzija treba da bude 640 x 360 piksela.

Ali da bi vaša naslovna fotografija izgledala podjednako sjajno i na stonim računarima i mobilnim uređajima, preporučujemo vam da primenite širinu od 820 piksela, a visinu od 360 piksela. Ove dimenzije osiguravaju da je naslovna slika dovoljno visoka, kada se prikazuje na mobilnim telefonima i dovoljno široka na radnim površinama.

Facebook naslovne fotografije na mobilnim uređajima u odnosu na one na stonim računarima

Facebook automatski prilagođava naslovnu fotografiju uređajima preko kojih se ona gleda, tako što seče njen gornji i donji deo, ukoliko se ona posmatra preko stonog računara, a levu i desnu stranu, ako se ona gleda putem mobilnog uređaja.

Da biste osigurali da se sa naslovne fotografije ne iseku važne informacije, istaknite tekst u okviru samog središta fotografije, koje se zove ,,sigurnom zonom“. Kako bi Facebook automatski prilagodio vašu naslovnu sliku mobilnim uređajima i stonim računarima, preporučujemo vam da primenite širinu od 820 piksela, a visinu od 360.

Izbegavanje pikseliranih naslovnih fotografija za Facebook

Ponekad će Facebook smanjiti veličinu Cover slike, zbog čega će ona izgubiti kvalitet. Da bi se to izbeglo, Facebook preporučuje da sačuvate svoju sliku kao PNG fajl. Ovo je takođe prednost, jer želite da budete sigurni da je veličina datoteke što manja.

Zaključak

Kreiranje savršene naslovne fotografije treba da bude sastavni deo vaše Facebook marketinške strategije. Jednom kada primenite prave dimenzije za vašu Cover sliku (da bi se ona sjajno prikazala putem stonog računara i mobilnog uređaja), dodatno ćete poboljšati svoju Facebook stranicu i spremiti je za oči javnosti.

Za više informacija o izgradnji brenda na društvenim mrežama, budite slobodni da nas kontaktirate na mejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251.

Ukoliko vam je potrebno profesionalno vođenje vaše Facebook stranice kontaktirajte nas na telefon: 062/234-251 ili na imejl: kontakt@spektrum.rs.

Related posts

Optimizacija početne strane (landing page) – najbolji primeri za savršenu stranicu

Izrada sajta

Moćni saveti za marketinški dizajn koji podstiče više konverzija

Izrada sajta

10 osnovnih saveta za internet prodavnicu

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!