Šta preduzeće dobija posedovanjem sajta

Šta preduzeće dobija posedovanjem sajta

Posedovanjem sajta vaše preduzeće značajno unapređuje svoju efikasnost, dostupnost, komunikaciju sa klijentima i ukupnu svoju prezentaciju.

Prisustvo preduzeća na internetu, bez obzira na industriju, može značajno uticati na poslovni uspeh preduzeća.

Međutim, u današnje vreme, neka preduzeća još uvek ne shvataju da bi njihova ciljna publika najpre posetila njihov sajt, pre nego što bi se odlučila na kupovinu njihovih proizvoda.

U nekim slučajevima, preduzeća oklevaju da imaju svoj sajt, jer ne znaju kako da upravljaju njime, dok u drugim slučajevima, kompanije smatraju da je izrada sajta, zapravo, trošak za preduzeće.

Međutim, dobra vest jeste da sajt može biti izrađen prema vašim potrebama i željama. Ako treba da vas uverimo, u nastavku ističemo šta preduzeće dobija posedovanjem sajta:

  1. Poboljšanje kredibiliteta preduzeća

Usled veće zastupljenosti korisnika na internetu i društvenim mrežama, sajt je veoma važan za izgradnju vašeg preduzeća. Zapravo, sajt predstavlja adresu vašeg preduzeća na internetu. Stranica ,,O nama” posetiocima govori sve o vašem poslu, a stranica ,,Kontaktirajte nas” obaveštava ih kako da stupe u kontakt sa vama. Sajt je pravo mesto na kom možete pružiti više informacija o svom poslovanju i dati priliku vašoj publici da vas bolje upozna i kontaktira.

Nemojte se zavarati misleći da je poslovna stranica kompanije na Fejsbuku dovoljna za izgradnju vašeg kredibiliteta. Veliki broj potrošača smatra da, posedovanje sajta čini preduzeće verodostojnijim od same stranice na društvenim mrežama.

Sajt može da poveća reputaciju preduzeća. Kada ste sigurni da je vaš sajt profesionalno izrađen i uređen sa svim bitnim informacijama, možete privući korisnike interneta i odgovoriti na pitanja vaših potrošača o proizvodima ili uslugama koje nudite. Ovo će vam pomoći da značajno poboljšate vaše preduzeće u vašoj lokalnoj zajednici.

Pored fizičke prodavnice koje imate, posedovanje sajta odaje utisak da ste ozbiljni i spremni za poslovanje sa svim vrstama kupaca.

  1. Dopiranje do šire publike

Napravite blog kategoriju na svom sajtu gde ćete kačiti kvalitetne postove ispunjene informativnim i verodostojnim podacima, koji će biti korisni vašoj publici. Vrlo verovatno je da će vaše blog tekstove pronaći nova publika, koja na internetu pretražuje teme povezane sa vašom industrijom. Ukoliko publika shvati da su joj vaši članci korisni, ona će se ponovo vratiti na vaš sajt po relevantne informacije. Postoji mogućnost da publika podeli vaš tekst na društvenim mrežama, što znači da će vaš članak dopreti do šire publike.

Čak i ako oni, koji čitaju vaše blog postove, ne postanu odmah vaši kupci, vi ste svakako putem bloga uspeli da doprete do šire publike i sproveli ste oglašavanje vaših proizvoda i usluga na besplatan način.

Кad god je to moguće, istaknite u svojim blog postovima informacije o svojim uslugama i proizvodima. Na primer, ako ste programer i vaši blog postovi sadrže ključne reči „kvalitetna izrada sajta“, svako ko pretražuje tu frazu ima veću verovatnoću da otkrije vaš sajt.

  1. Internet prodavnica kao nova opcija za prodaju proizvoda

Ako vaše preduzeće prodaje proizvode koji se mogu isporučiti poštom, razmislite o ulaganju u izradu internet prodavnice. Glavna prednost internet prodavnice je ta što možete uslužiti ljubitelje vaših proizvoda ili usluga, koji su udaljeni kilometrima ili se nalaze na drugom kontinentu.

Kada imate fizičku prodavnicu, vi kao vlasnik preduzeća morate da kupite veću količinu nekog proizvoda (na primer, 100 komada džempera) kako biste imali zalihe, jer kupac kad dođe kod vas u prodavnicu, on očekuje da izađe sa proizvodom koji je upravo kupio. S druge strane, kada su u pitanju internet prodavnice, kupac mora sačekati određeni period dok ne dobije robu. Ono što je bitno, vi možete prikazati samo jednu sliku džempera i svojim zaposlenima dati zadatak da paze na inventar. Postoje programi koji vas mogu upozoriti na ponestajanje zaliha ili na to, da li imate veću potražnju za određenim proizvodom.

Zahvaljujući internet prodavnici, možda ćete moći da doprete do potpuno novih kupaca koji ne žive direktno u blizini vaših maloprodajnih objekata. U zavisnosti od prirode vašeg poslovanja, možda ćete imati nove kupce iz drugih zemalja.

  1. Bolja pozicija na Guglu pomoću SEO optimizacije

Nije dovoljno samo da izradite sajt i da očekujete da će vaše poslovanje postići primetne rezultate. Potrebno je da ljudi posećuju vaš sajt, kako bi mogli da stupe u kontakt sa vama i da naruče proizvod. Da bi vaš sajt bio posećen, potrebno je primeniti SEO optimizaciju.

Šta je SEO optimizacija? Jednostavno rečeno, SEO optimizacija sajta podrazumeva primenu različitih strategija i tehnika radi bolje pozicije vašeg sajta na Guglu. Kada se vaš sajt, u rezultatima pretrage, pojavljuje na prvoj strani Gugla, veća je verovatnoća da će imati i veću posećenost.

SEO optimizacija često podrazumeva manje izmene na vašem sajtu. Međutim, kada se ove manje izmene posmatraju zajedno sa svim drugim SEO strategijama, one bi mogle značajno da poboljšaju vašu poziciju u organskim rezultatima pretrage.

Prema tome, ukoliko niste primenili SEO strategije, to znači da znatno otežavate vašem sajtu da se visoko rangira na Guglu i da ostvari više prometa, te tako otežavate i prodaju vaših usluga i proizvoda na internetu. Najvažnije je redovno pisanje tekstova za vaš blog, kako bi vaši posetioci bili informisani a Gugl vas prepoznao kao relevantan izvor informacija o temi kojom se bavite.

  1. Više opcija za sticanje zarade

Pored toga što možete otvoriti internet prodavnicu za prodaju svojih proizvoda, ističemo i druge načine pomoću kojih možete zaraditi od vašeg sajta:

  • Plaćeni oglasi – Ako vaš sajt ostvaruje impresivnu količinu poseta i pozicioniran je visoko u rezultatima pretrage na Guglu, oglašivači će želeti da uspostave saradnju sa vama, kako bi se oglasili na vašem sajtu.
  • Partnerski marketing (Afiliate marketing) – Promovišite proizvode i usluge drugih preduzeća i zaradite proviziju od svake prodaje, koja je ostvarena na osnovu oglasa koji se nalazi na vašem sajtu.
  • Sarađujte sa drugim preduzećima – Ako su vaši blog postovi veoma čitani, autoritativni sajtovi će možda želeti da pišete za njih za određeni iznos.
  1. Veći broj potencijalnih kupaca na internetu

Privlačenje posetilaca na vaš sajt je dobro, ali je sticanje kupaca još bolje!

Kada je sajt dobro optimizovan, on se nalazi na prvoj strani Gugla, a vlasnik sajta dobija više šanse da ga potencijalni kupci pozovu i kupe proizvod od njegove kompanije.

Zapravo, sajt je vodeći prodavac svake kompanije.

  1. Onlajn poslovanje je dostupno 24/7.

Za razliku od fizičke prodavnice gde je vreme svedeno na oko 8 sati, vlasnici sajtova oslobođeni su ovog ograničenja, jer je sajt dostupan 24/7.

Kupci mogu kupovati vaše proizvode sa sajta bilo da su kod kuće na kauču ili u firmi na pauzi za ručak. Vlasnici sajtova čak ne moraju da brinu o prekovremenim platama, ni o računima za struju, umesto toga, oni mogu da uživaju u činjenici da je njihov sajt sve vreme otvoren, čak i tokom praznika.

Šta preduzeće dobija posedovanjem sajta – Zaključak

Ako želite efikasan sajt, koji će vam pomoći da vaše poslovanje znatno poboljšate, morate biti spremni da investirate u jedan.

Kao što smo spomenuli, veliki broj vlasnika preduzeća smatra da je izrada sajta trošak. Međutim, sajt nije trošak, već investiranje, zato što biste u određenom vremenskom periodu mogli da očekujete povraćaj novca.

Da bi se vaša investicija isplatila, morate biti sigurni da je vaš sajt profesionalno izrađen, što podrazumeva brzo otvaranje sajta, kvalitetan dizajn i sadržaj, prilagođenost sajta za mobilne uređaje, optimizaciju sajta za pretraživače i drugo.

Iako biste mogli sami da napravite sajt, velika je verovatnoća da vaš sajt neće imati dobru poziciju na Guglu, zbog nesprovedenih SEO strategija. Vaša najbolja opcija bi bila angažovanje profesionalne programerske agencije, koja ima iskustva i stručnost u izradi funkcionalnog, a estetski lepog sajta.

Ukoliko vam je potrebna kvalitetna izrada sajta, kontaktirajte nas na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon 062/234-251. Spektrum kooperativa će vam ponuditi rešenje, koje će odgovarati vašim potrebama!

Ostavite komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!!