Blog

Obavezni elementi početne strane sajta

početna strana sajta

Ukoliko planirate da napravite poslovni sajt ili možda se pitate kako da redizajnirate postojeći sajt radi većeg broja posetilaca i boljih poslovnih rezultata, reći ćemo vam da ste došli na pravo mesto.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

U ovom tekstu ćemo Vam predstaviti obavezne elemente koje bi svaki sajt trebalo da ima na svojoj početnoj strani. Posetilac će najpre posetiti početnu stranu vašeg sajta, koja predstavlja ulazna vrata vašeg brenda, te je potrebno ostaviti dobar prvi utisak.

Ceo sajt treba biti funkcionalan, vizuelno lep, dok tekst treba biti jednostavan i razumljiv.

Da bi vaša početna strana imala veći promet, potrebno je dodatno informisati klijente o vašem brendu, što će samim tim uticati na formiranje poverenja s vašom publikom, kao i na poboljšanje prodaje vaših usluga.

Supština početne strane jeste da podstakne posetioca da se prijavi u vašu e-mail bazu i da pretraži ceo sajt. Prvi utisak možete ostaviti samo jednom! Upamtite ovo prilikom kreiranja vaše početne strane.

Navodimo 11 osnovnih elemenata koje početna strana treba da ima:

Naslov

Naslov vam pruža mogućnost da objasnite posetiocu šta vaš sajt nudi. Potrudite se da naslov bude koncizan i jasan, bez nepotrebnog filozofiranja.

Podnaslov

Podnaslov vaše početne strane bi trebalo da objasni šta radite i nudite. U ovom delu izbegavajte da govorite o sebi, već istaknite koje su koristi vašeg sajta za posetioce.

Navigacija i meni

Navigacija i Meni predstavljaju put za vaše posetioce od početne strane sajta ka ostalim stranicama, koje sadrže različite sadržaje. Navigacija i Meni bi trebalo biti vidljivi na samom vrhu stranice vašeg sajta, jer će te tako postići da vaš sajt bude jednostavan i funkcionalan.

Umetanje slika ili video zapisa

Vaša početna strana sajta bi trebalo sadržati sliku ili video snimak kako biste vizuelno predstavili vaše usluge. Slika bi trebalo delovati uverljivo na posetioce, te tako ih i podstaći na akciju. Izbegavajte da koristite fotografije s raznih sajtova, jer ćete tako izgubiti vaš identitet, već koristite originalne fotografije.

Poziv na akciju

Vaš sajt treba biti dizajniran na način da poziv na akciju ne može biti zabiđen. Statistika pokazuje da 45% korisnika klikne na poziv u obliku dugmeta, kao i da više njih klikne one koji su crveni ili narandžasti. Poziv na akciju možete istaknuti na vrh stranice da biste bili sigurni da će ih posetioci videti. Postavite poziv na akciju na različitim stranama vašeg sajta, uključujući i početnu stranu. Ukoliko istaknete glagole, poput ,,Kupite”, ,,Pozovite”, ,,Prijavite se”, jasno ćete staviti do znanja posetiocima koji je Vaš cilj. Ukoliko stavite i vremensko određenje, poput ,,Ponuda važi do 10. decembra” podstaći ćete posetioce da što pre preduzmu akciju.

Ponuda i sadržaj

Da biste dobili veći broj mejlova u vašu bazu, istaknite na početnoj strani ponude koje će biti primamljive vašim posetiocima, poput: besplatan video, besplatan priručnik ili e-knjiga.

Glavne osobine proizvoda/usluga

Pored toga što ćete istaći koje su koristi vaših usluga, obavezno istaknite i koje su glavne osobine vaših proizvoda. Na taj način, dodatno ćete pojasniti poseticu vaše proizvode i usluge. Istaknite osobine na jednostavan i razumljiv način. Povedite računa o tome da tekstovi budu izlektorisani.

Reference klijenata

Vrlo bitan elemenat za sticanje poverenja jesu reference klijenata. Poželjno je da istaknete od 2 do 4 reference koje će sadržati ime klijenta, njegovu tekstualnu izjavu i fotografiju. Na taj način ćete biti uverljivi i uticaćete na jačanje kredibiliteta firme.

Istaknite proverene informacije

S obzirom da većina posetilaca vašeg sajta neće odmah prihvatiti odluku o kupovini, potrebno je da istaknete dodatne korisne informacije, umetnete analize, istraživanja koja će pomoći vašim posetiocima da se bolje informišu i donesu odluku o kupovini. Tako ćete uspeti da predstavite sebe kao neko ko je pouzdan i stručan u svojoj industriji.

Nagrade

Isticanjem nagrada i priznanja, uspećete da poboljšate svest o vašem brendu. Tako ćete ostaviti dobar utisak na posetioce i podstaći ćete ih na kupovinu.

Društvene mreže

Poslednji elemenat, ali ne i manje važan, jesu društvene mreže, koje je potrebno istaći već na početnoj strani. Na osnovu toga ko je vaša ciljna publika, odlučite sa kojim društvenim mrežama ćete povezati vašu početnu stranu sajta.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Related posts

Psihologija oblika u marketingu

Izrada sajta

10 saveta za uspešan imejl marketing

Izrada sajta

LinkedIn promocija – društvena mreža za poslovne ljude

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!