Digitalni marketing – 5 ključnih trendova za 2021.

Digitalni marketing

Usled pandemije COVID-19, mnoga preduzeća su prešla na nove načine poslovanja. Veliki broj preduzetnika počeo je da vrši prodaju usluga i proizvoda putem interneta, dok su mnogi zaposleni počeli da rade na daljinu.

Zbog većeg korišćenja interneta, pružićemo vam uvid u neke marketinške trendove, koji mogu poboljšati vaše preduzeće u ”novoj normalnosti”.

digitalni marketing

Ističemo 5 oblasti u koje bi menadžeri trebalo da ulože svoje vreme i resurse tokom 2021. da bi angažovali i zadržali trenutne kupce, stekli veći broj potencijalnih kupaca i ostvarili veće prihode.

  1. Društvene mreže i digitalni marketing

Preduzeća bi trebalo da budu spremna da više sredstava ulože u marketing na društvenim mrežama tokom 2021, jer je pandemija povećala količinu vremena koje ljudi provode na internetu istražujući proizvode, brendove i organizacije.

Ova promena potrošača pruža trgovcima nove mogućnosti da dopru do većeg broja ciljne publike, kao i da se ponovo povežu sa dugogodišnjim kupcima.

Ako nemate dovoljno vremena da se posvetite adekvatnom vođenju društvenih mreža, sada je pravo vreme da angažujete stručna lica koja će efikasno reklamirati vaš brend na internetu.

Angažovanjem marketinške, programerske i SEO agencije Spektrum kooperativa, naš tim će sastaviti plan za digitalni marketing i predstavljanje vašeg poslovanja na društvenim mrežama. Možete nas kontaktirati na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251 da biste saznali više informacija o našim uslugama. 

  1. SEO za lokalnu pretragu

Šta zapravo znači SEO za lokalnu pretragu? Objasnićemo vam jednostavnim primerom.

Kada na mobilnom telefonu pretražujete ključnu reč ,,hoteli”, Gugl će vam prikazati mapu s najbližim hotelima, uključujući njihove brojeve telefona, recenzije, cene i druge bitne informacije. Možda se pitate, kako je to moguće? Ovo je moguće, jer vlasnici tih hotela imaju sajtove koji su optimizovani za pretragu na lokalu. SEO za lokalnu pretragu pruža mogućnost svakom preduzetniku da na lak način dopre do svoje publike.

Prema tome, da bi vas ljudi lakše pronašli na internetu i možda postali vaši novi kupci, potrebna vam je lokalna SEO optimizacija.

  1. Obaveštenje o dostupnosti proizvoda

Glavni razlog zašto kupci nastavljaju da kupuju proizvode i usluge određene marke, jeste zbog dostupnosti proizvoda i usluga. Trgovci mogu da se izbore sa ovim izazovom na nekoliko načina. Najočigledniji (ali i najteži) način je povećati zalihe proizvoda.

Veoma je važno da jasno odredite šta možete da uradite i da postavite razumna očekivanja. Na primer, ukoliko ste prodali sve zalihe određenog proizvoda, razmislite o postavljanju banera na vaš sajt da biste vašim kupcima stavili do znanja, kada će određeni proizvodi biti ponovo dostupni.

Budite proaktivni u obaveštavanju kupaca o promenama dostupnosti proizvoda ili usluga slanjem obaveštenja putem imejla. Ključnu ulogu, u redovnom informisanju korisnika o svim mogućim izmenama, imaju vaši zaposleni. Stoga, ukoliko vaši zaposleni rade od kuće, možete im olakšati posao, tako što ćete im pružiti više dnevnih termina za obavljanje zadataka.

  1. Glasovna pretraga

Glasovna pretraga je veoma važan i zastupljen način pretraživanja na internetu. Pomoću glasovne pretrage, osoba može izgovoriti reči, umesto da ih otkucava u polje za pretragu. Upiti korisnika, kada koriste glasovnu pretragu, sastoje se od složenih i dužih reči, a Gugl je dovoljno pametan i dobro razume jezik. Prema tome, u svoj sadržaj na sajtu možete uključiti sve ključne fraze, umesto običnih ključnih reči. To vam pruža mogućnost da budete bolje rangirani na Guglu.

Iako vaš sajt, pre svega, treba da bude optimizovan za Gugl, on bi takođe trebalo da bude optimizovan i za vašu publiku. Imajte na umu da, sve veći broj korisnika u svetu koristi glasovnu pretragu na Guglu, kako bi pronašli ono što ih zanima.

  1. Više interaktivnog sadržaja

Dodavanje interaktivnog sadržaja na vaš sajt ili na poslovne profile na društvenim mrežama predstavlja odličan način da podstaknete posetioce da stupe u interakciju sa vašim brendom i da saznate više o njima. Na primer, na sajt apoteke se može dodati kalkulator, namenjen izračunavanju idealne telesne težine, gde će korisnici morati da unesu određene lične podatke, (godine starosti, težinu, visinu) da bi izračunali svoju idealnu telesnu težinu, dok će ti podaci, koji se unesu u kalkulator, pomoći vlasniku sajta da sazna više o svojim posetiocima. Ove informacije mogu pomoći vlasniku sajta da uvidi, koja publika najviše posećuje njegov sajt i da svoje ponude prilagodi toj publici.

Ostali primeri interaktivnog marketinga uključuju kvizove, ankete, takmičenja. Takmičenja su odličan način za brže povećanje vidljivosti vašeg sajta, jer će mnogi korisnici podeliti na Fejsbuku vašu objavu o takmičenju. Budite kreativni i osmislite kakvo takmičenje bi moglo biti u pitanju i koju nagradu ćete dati pobedniku.

Iako ovi trendovi digitalnog marketinga ne predstavljaju potpunu listu, možete ih uzeti u obzir prilikom planiranja marketinške strategije za 2021. godinu. Većina preduzeća mogla bi da poveća promet na sajtu, broj klijenata i prodaju proizvoda ili usluga primenom nekih od pomenutih trendova digitalnog marketinga.

Želite da vam digitalni marketing pomogne da unapredite poslovanje u 2021. godini? Obratite se našem timu već danas! Budite slobodni da nas kontaktirate na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251.

Ostavite komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!!