9 razloga zašto je vašem sajtu potreban SEO

Šta je SEO?

SEO je marketinška metoda, koja podrazumeva primenu različitih strategija i tehnika radi boljeg pozicioniranja sajta na Guglu i drugim pretraživačima.

SEO podrazumeva unapređenje tehničkih performansi vašeg sajta. To znači da vaš sajt treba da bude bezbedan za korisnike, lepo dizajniran, da ima zadovoljavajuću brzinu i da bude prilagođen različitim uređajima. Pored tehničkog aspekta, suštinu kvalitetnog sajta čini relevantan sadržaj koji će korisnima pružiti korisne informacije koje ga zanimaju. Prilikom izrade sajta ili redizajniranja važna stavka o kojoj treba voditi računa je SEO.

Ukoliko vam je potrebna SEO optimizacija sajta, kontaktirajte nas na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251.

zašto je potreban seo

U nastavku vam otkrivamo 9 razloga zašto je vašem sajtu potreban SEO:

SEO povećava pristup tržištu

Da li ste znali da više od 70% pretraga rezultira klikom na jedan od rezultata na prvoj stranici Gugla. Ako niste na prvoj strani Gugla, verovatno nećete dobiti klik. Nedavno istraživanje pokazuje da prve tri pozicije u organskoj pretrazi čine skoro 40% svih klikova. To znači da, ako niste na I strani Gugla, izgubićete veliki broj poseta na sajtu.

SEO je važna marketinška strategija u današnje vreme za svako preduzeće, posebno jer se konkurencija stalno povećava. Ulaganjem u SEO strategiju, stičete mogućnost da budete prvi na Guglu i ispred konkurencije, da povećate organski promet na sajtu i pomognete vašem brendu da poboljša poslovanje i tako postane uticajniji.

SEO može povećati efikasnost vaših ostalih marketinških napora

SEO može poboljšati vaš marketing kao što je PPC. Na primer, povezivanje SEO-a i oglašavanja u pretrazi može da poboljša promet za 50%. Uvid u SEO strategije obezbediće vam preciznije podešavanje vaših PPC kampanja – ako imate ključne reči koje daju dobar učinak za organsku pretragu, te ključne reči možete dodati i u svoje PPC kampanje i testirati da li se performanse sajta poboljšavaju ili ne.

SEO strategije mogu pomoći razvitku vašeg poslovanja i van interneta

Da li ste znali da se 50% svih pretraga na mobilnim uređajima vrši za lokalna preduzeća. Ako se pridržavate dobre lokalne strategije SEO-a, to znači da vaš sajt ima navedene odgovarajuće informacije, kao što su: naziv preduzeća, radno vreme, adresa i broj telefona. Informacije  na vašem sajtu mogu pomoći ljudima da vas kontaktiraju, a zatim i posete vašu radnju.

SEO vam može pomoći da se izdvojite od konkurencije

Kada pretražujete određenu ključnu reč, na prvoj strani rezultata pretrage na Guglu najpre ćete videti listu do 6 plaćenih pozicija, nakon čega sledi lista 10 sajtova, koji su svoje pozicije stekli zahvaljujući organskom saobraćaju. Ako možete primeniti strategiju, koja će omogućiti pojavljivanje vaših ključnih reči u okviru prvih 6 plaćenih pozicija ili u okviru preostalih 10 pozicija, stvorićete mogućnost za veću posećenost vašem sajtu i smanjićete verovatnoću da osoba koja pretražuje poseti sajt vašeg konkurenta.

SEO strategija je suštinski deo svake strategije internet marketinga.

SEO pomaže u izgradnji kredibiliteta i poverenja

Cilj svakog SEO stručnjaka jeste da napravi sajt koji će pružiti dobro korisničko iskustvo i koji se može otkriti na prvoj strani rezultata pretrage na Guglu.
Pored osnovnih elemenata na sajtu koji se primenjuju u okviru SEO strategije, postoje i drugi Gugl faktori koji doprinose jačanju kredibiliteta vašeg sajta:

  • Kvalitetne povratne veze
  • Pozitivna korisnička iskustva
  • Optimizovani elementi i sadržaj na sajtu

Jačanje kredibiliteta je veoma važno za vaš brend da biste se istakli u svoj oblasti poslovanja. Problem je to što se kredibilitet i poverenje ne mogu izgraditi preko noći. Autoritet se stiče i gradi vremenom.

Za uspostavljanje brenda kao autoriteta potrebni su trud, strpljenje i posvećenost. Takođe, prodaja kvalitetnih proizvoda ili usluga omogućava kupcima da veruju u vaš brend.

Dobar SEO takođe znači i bolje korisničko iskustvo

Kupci kada dođu na vaš sajt, oni znaju po koje informacije su došli. U slučaju da ne mogu da pronađu relevantne i korisne informacije, verovatno će otići, što će se negativno odraziti na performanse vašeg sajta.

Gugl teži da korisnicima pruži najbolje sajtove i zato u prvim rezultatima pretrage ističe sajtove koji su visokokvalitetnog sadržaja i pružaju dobro korisničko iskustvo.

Ukoliko želite da se vaš sajt pronađe na prvoj strani Gugla, potrebno je da primenite određene SEO strategije da biste poboljšali korisničko iskustvo. Kada se korisnici duže zadržavaju na vašem sajtu, to će poslati pozitivan signal Guglu, koji će vaš sajt smatrati kvalitetnim. Zauzvrat, kvalitetne sajtove Gugl nagrađuje boljim pozicioniranjem.

Kvalitetan SEO uključuje pozitivno korisničko iskustvo, koje je veoma bitno za izgradnju brenda.

SEO je relativno jeftin

Naravno da SEO košta. Sve najbolje stvari se plaćaju, zar ne?!

Međutim, ulaganje u SEO je jeftino, a rezultati koje možete očekivati biće veoma značajni za pobošljanje poslovanja i jačanje vašeg brenda. SEO nije marketinški trošak, već prava poslovna investicija.

SEO je dugoročna, ali korisna strategija

Već tokom prve godine poslovanja možete primetiti rezultate sprovedenih SEO strategija, koji mogu trajati nekoliko godina. Kako se tržište brzo razvija, najbolje je da pomno pratite trendove i promene. Što više vremena, budžeta i truda uložite u SEO strategije, to će vaš sajt biti bolji i duže će predstavljati dostojnog konkurenta na tržištu.

SEO pruža nove mogućnosti

Kvalitetan SEO uvek će pružiti priliku svakom brendu, ne samo da bude lakše pronađen na internetu, već i da dodatno poboljša svoje poslovanje.

Kvalitetan SEO podrazumeva veliko zalaganje SEO stručnjaka u razumevanje celokupnog brenda, jer je to jedini način da se brend istinski plasira.

Možete nas kontaktirati na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251 da biste saznali više detalja o SEO uslugama Spektrum kooperative.

Podeli:

Ostavite komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!!