Prednosti Google My Business-a za poslovanje

Zamislite da se nađete u sledećoj situaciji.

Zbog poslovnog sastanka morali ste da otputujete u drugu državu na nekoliko dana. Kada stignete na lokaciju verovatno ćete uzeti telefon da biste na internetu proverili, da li u vašoj neposrednoj blizini postoje restorani, gde možete ručati, hoteli i slično.

Google My Business će vam upravo to i predložiti! Naime, Google My Business će vam prikazati mapu najbližih restorana i hotela sa osnovnim informacija i recenzijama njihovih klijenata.

prednosti gugl my bussinessa

Možda se pitate, kako su svi hoteli i restorani dospeli tu? U pitanju je optimizacija biznisa za lokalnu pretragu na pretraživaču. Na ovaj način i vi možete istaći svoje preduzeće kako bi vas korisnici lakše našli.

Gugl svake godine menja algoritme kako bi pružio bolje korisničko iskustvo. Glavna svrha Google My Business-a jeste efikasno povezivanje korisnika sa lokalima ili preduzećima koje pretražuju.

Ako na Guglu pretražujete ključnu reč ,,restorani” ono što će vam Gugl predložiti u rezultatima pretrage jesu restorani koji se nalaze u vašoj neposrednoj blizini.

Gugl će vam prikazati odeljak sa lokacijama preduzeća ili lokala, a kada kliknete na jednu od tih lokacija, direktno ćete biti preusmereni na Gugl mapu i tako ćete tačno videti gde se tražena kompanija nalazi.

Gugl My Business je veoma važan alat, jer pruža osnovne informacije o određenom preduzeću, te korisnici na jednom mestu mogu dobiti informacije koje bi im mogle biti od koristi. Tako klijenti mogu uštedeti vreme i izbeći pretraživanje adrese preduzeća po različitim sajtovima.

Ukoliko imate svoje preduzeće, Google My Business će vam pružiti brojne benefite! Visoko rangiranje na Google Business stranicama omogući će vam da privučete nove potencijalne klijente, što će pozitivno uticati na vaše poslovanje.

S obzirom na to da Gugl veoma često menja algoritme za rangiranje na pretraživaču, to može predstavljati izazov za poslodavce.

Izrada Gugl My Business stranice treba da bude sastavni deo izrade i optimizacije sajta. Primenom adekvatnih strategija, vaš sajt će biti rangiran na prvoj strani Gugla i upotrebljiv u marketinške svrhe. Kontaktirajte nas na i-mejl: kontakt@spektrum.rs ili na broj: 062/234-251.

Pored toga što vam Gugl prikazuje lokaciju i mapu do određene firme, možete saznati i druge korisne detalje, kao što su: radno vreme, cena, slike lokala i slično.

Google My Business-a vam pruža besplatan marketing

Čak i ako se klijent ne opredeli odmah za vaše preduzeće, Gugl je svakako predložio vaš sajt klijentu u rezultatima pretrage i tako vam omogućio besplatnu reklamu.

Svakodnevno se na Guglu izvrši oko 5 miliona pretraga uključujući upite za mape i klasična pretraživanja. To znači da će vaš profil na Google My Business-u biti prikazan velikom broju korisnika, što će biti prednost za vaše poslovanje.

Google My Business je besplatan alat 

Za razliku od mnogih sajtova na kojima biste morali da platite promovisanje vašeg preduzeća, Google My Business vam omogućava da svoju firmu predstavite bez ikakvih troškova. Klijenti mogu videti osnovne informacije kao što su: lokacija, radno vreme, broj telefona… i to sasvim besplatno. Korisnici takođe imaju uvid u komentare vaših klijenata, što će im dodatno pomoći da se uvere u kvalitet vaših proizvoda/usluga.

Vidljivost na prvoj strani Gugla

Korišćenjem profila na Google My Busines-u ostvarujete veliku prednost za vaše poslovanje, jer se vaš profil može naći na vrhu rezultata pretrage na Guglu.

Kada je vaš profil, na Google My Business-u, adekvatno optimizovan, vaše preduzeće će biti prikazano na prvoj strani Gugla.

Optimizacija i redovno ažuriranje profila na Google My Business-u predstavlja bitne signale za Gugl, jer Gugl teži da svojim korisnicima pruži relevantne podatke kada pretražuju određene ključne reči.

Nakon što napravite profil na Google My Business-u, unesite osnovne informacije, kao što su: ime kompanije, radno vreme, lokacija, telefon… Potrudite se da ove informacije budu istovetne na svim sajtovima gde se nalaze vaši podaci. Ukoliko ste na par sajtova naveli različite adrese vaše kompanije, to može zbuniti korisnike i negativno uticati na vaše rangiranje na pretraživaču.
Nakon što proverite unesene informacije, potrebno je da dodate fotografije koje će prikazivati proizvode ili usluge koje imate u ponudi.

Poželjno bi bilo da istaknete recenzije klijenata ili kolega, jer predstavljaju socijalni dokaz i osnovu za formiranje poverenja sa korisnicima. Ocene i komentari na profilu Google My Business-a su veoma bitni, jer predstavljaju neke od bitnih faktora na osnovu kojih korisnici odlučuju da li će kupiti vaše proizvode i usluge.

Ostavite komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!!