Blog

Važne stvari na sajtu – saveti manjim preduzećima

važne stvari na sajtu

Internet je prepun sajtova dizajniranih prema istom šablonu i u takvoj sredini mnogi među njima ne uspevaju da dođu do izražaja i da na autentičan način predstave brend – zato vam predstavljamo važne stvari na sajtu. Pored toga kako izgleda vaš sajt, postoje i mnogi drugi elementi sajta koji bi trebalo da budu prilagođeni potrebama korisnika.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Ukoliko vam je potrebna izrada sajta, budite slobodni da nas kontaktirate na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251. Spektrum kooperativa će vam pomoći u uspešnom plasiranju brenda na internetu.

Od detaljnih podataka o kontaktima do komentara kupaca, evo osnovnih stvari koje bi svaki sajt za manja preduzeća trebalo da ima, kako bi efikasno pomogao u poslovanju.

Jasan opis brenda

Neko ko slučajno naleti na vaš sajt ne bi trebalo da obavlja istražni posao da bi utvrdio šta zapravo radite. To znači da bi trebalo jasno da navedete svoje ime i sumirate svoje proizvode ili usluge direktno na početnoj stranici.

Pokažite ljudima da je vaš sajt upravo onaj koji su tražili. Stavite do znanja korisnicima čime se bavite, opišite svoje poslovanje, proizvode i usluge. Jasnim opisom privući ćete pažnju posetilaca odmah u roku od 2-3 sekunde i podstaći ćete ih da duže ostanu na vašem sajtu.

Jednostavan i razumljiv sajt

Ne komplikujte stvari.

Ime vašeg domena je poput vašeg brenda. Кorisniku bi trebalo da bude lako da ga ukuca u veb pregledač ili e-adresu.

Nekoliko saveta za odabir pravog domena za vaš sajt:

– Neka se lako pamti i lako piše;

– Trebalo bi da bude autentičan;

– Uzmite u obzir kraće domene;

– Bilo bi dobro da istaknete ključnu reč;

– Trebalo bi izbegavati crtice i brojeve u domenu, koje bi mogle izazvati zabunu kod kupaca.

Iako je domen .com karakterističan za globalno tržište, možemo primetiti da ga i kod nas koristi veliki broj sajtova. Takođe je zastupljena i upotreba ekstenzija .rs ili .net.

Navigacija sajta treba da bude jednostavna za korišćenje

Potrudite se da posetiocima sajta olakšate kretanje kroz stranice, isticanjem navigacije koja je jednostavna i razumljiva za korišćenje.

Uverite se da je vaša navigacija jasno postavljena. Preporučujemo upotrebu padajućih menija kako bi posetilac mogao da vidi sadržaj sa bilo koje stranice sajta. Tako ćete pomoći posetiocima da lakše pronađu ono šta traže ili šta žele da znaju.

Кontakt informacije treba da budu lako uočljive

Ne biste želeli da vaš potencijalni kupac ode sa vašeg sajta, samo zato što ste mu otežali da stupi u kontakt sa vama.

Nije svaki korisnik interneta strpljiv da klikne na svaku stranicu sajta kako bi pronašao kontakt podatke.

Najbolje mesto za kontakt informacije je gornji levi ili gornji desni ugao početne stranice. Takođe je dobra praksa da se kontaktne informacije uključuju na svaku stranicu sajta u podnožju ili bočnoj traci ili čak u gornjem desnom uglu, što pomaže posetiocima da ih lakše pronađu.

Takođe treba da budete sigurni da ste naveli nekoliko načina da vas kontaktiraju: telefon, imejl i standardni obrazac za kontakt su sve dobre opcije. Predlažemo da na Google mapama uvrstite svoju adresu, pa čak i vezu do vaše lokacije.

Kontakt stranica takođe spada u vrlo važne stvari na sajtu.

Izjave kupaca

Iskrene reči drugih klijenata pomažu da vaši proizvodi postanu jasniji čitaocima koji vas posećuju na internetu.

Komentari klijenata mogu vam pomoći da potencijalni kupci steknu poverenje u vas, posebno ako je vaš brend nov na tržištu. Iskustva drugih, o korišćenju proizvoda nekog brenda, pomaže potencijalnim kupcima da utvrde, da li proizvod zadovoljava njihove potrebe. Na ovaj način, ljudi mogu otkriti pojedinosti o vašim proizvodima koje niste spomenuli na vašem sajtu.

Jasan poziv na akciju

Recite posetiocima svog sajta jasno šta želite. Na primer, ukoliko vodite onlajn prodavnicu, navedite da kupovinu mogu obaviti dodavanjem proizvoda u korpu ili ih obavestite da se mogu prijaviti na vašu imejl listu radi dobijanja redovnih obaveštenja o vašim ponudama, i drugo.

Možete skrenuti pažnju korisnicima na vaš predlog isticanjem posebnih dugmadi za akciju.

Upoznajte osnove SEO-a

Vaš sajt vam neće biti od velike vrednosti ako niko ne može na njega naići. Upoznajte se sa osnovama SEO-a kako bi ga pretraživač učinio dostupnijim.

Ukoliko imate dovoljno vremena da se posvetite vašem sajtu, nećete morati da angažujete SEO stručnjake da biste se dobro rangirali na pretraživačima. Jednostavno proverite da li je vaš sajt pravilno kodiran.

To znači da koristite tačne ključne reči u celom tekstu, ubacite mnoštvo veza, pravilno imenujete naslove stranica i URL adrese i koristite slike i video zapise.

Svež i kvalitetan sadržaj

Za mnoge korisnike, vaš sajt predstavlja prvi utisak o vašem preduzeću. Stoga, posetiocima sajta želite pružiti ono šta traže, a možda im možete dati čak i razlog da se i dalje vraćaju.

Kada vas korisnik poseti, to znači da je s određenim ciljem došao na vaš sajt. Obavezno pružite korisniku ono šta želi i budite sigurni da je vaš sadržaj dobro napisan i vredan.

Svež sadržaj je zlatni rudnik za SEO. Možete sprečiti da vaš sadržaj zastareva tako što ćete ga redovno ažurirati dodajući nove i relevantne informacije.

Sigurna hosting platforma

Krađa podataka na mreži je noćna mora i, ako se to dogodi vašem preduzeću, to bi vas moglo koštati gubitkom kupaca.

Neophodno je da imate sigurnu, pouzdanu hosting kompaniju koja će sprečiti hakovanje vaših podataka.

Dizajn i stil treba da budu prilagođeni vašim posetiocima

Posetioci najčešće prvo ,,skeniraju” sadržaj vašeg sajta, kako bi uvideli da li sadržaj odgovara njihovim potrebama. Ako se osećaju kao da su na pravoj stranici, usporiće da pročitaju celu priču. Da biste poboljšali korisničko iskustvo na sajtu vašeg preduzeća, morate da organizujete sadržaj na pravi način.

Preporučujemo 3 saveta koji će vaš tekst učiniti preglednijim i jasnim:

– Podelite sadržaj na kratke pasuse, po potrebi sa zaglavljima,

– Кoristite redne brojeve ili tačke kojima ćete označiti važna nabrajanja,

– Istaknite važne reči ili fraze.

Jednostavan sajt za korišćenje s autentičnim dizajnom i kvalitetnim sadržajem pružiće vam zagarantovane rezultate. Zato obratite pažnju na važne stvari na sajtu.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Related posts

Koliko vremena treba da sajt bude prvi na Guglu

Izrada sajta

Optimizacija početne strane (landing page) – najbolji primeri za savršenu stranicu

Izrada sajta

Sajt za moje poslovanje? Da li mi je potreban?

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!