Blog

Vebinar — kako privući publiku da se registruje?

vebinar

Možete imati najbolju temu za vebinar ikad, takođe, možete biti najbolji domaćin koji je spreman da vodi najzanimljiviji i najinformativniji vebinar, ali postoji jedan problem sa kojim se suočavaju svi domaćini vebinara – pokrenuti publiku da se registruje. Ako ste izabrali platformu za vebinar, pripremili materijal, vežbali svoj govor hiljadu puta, sve navedeno neće biti važno ako se niko ne registruje i ne prisustvuje vašim vebinarima.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA NEWSLETTERA I USPEŠAN IMEJL MARKETING, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

spektrum kooperativa
Spektrum kooperativa – programerska, marketinška i SEO firma.

Evo glavnih razloga zbog koji je teško privući ljude da se registruju na vebinar:

Nije tajna da su vebinari postali moćno sredstvo u svetu interneta i njihova popularnost je poslednjih godina naglo porasla. Kao rezultat toga, mnoge kompanije, organizacije i solo treneri radije sprovode vebinare kako bi povećali svoj rejting. To znači da će vaša publika, bolje reći ljudi koje smatrate svojom publikom, imati veliki izbor pred sobom.

Dakle, konkurencija je jaka. Sve što treba da učinite je da pokušate da pronađete način kako da se uklopite među bezbroj onlajn događaja. Razmislite o nečemu što vas izdvaja od svih ostalih i pokušajte da to istaknete što je bolje moguće.

U poslednje vreme, ljudi su zaposleniji nekog ikad, posebno oni koji su možda bili zainteresovani za vebinar. Možda se pitate kako i zašto bi se to negativno odrazilo na stopu registracije za vaš vebinar. Evo odgovora. Ljudi koji rade ili studiraju ne mogu lako doći do i-mejl-a ili oglasa na društvenim mrežama. Čak i ako uspete da ih naterate da otvore promotivni i-mejl, oni možda neće ni pročitati, a kamoli popuniti obrazac koji zahteva mnogo informacija. Ovo samo dokazuje da je najvažnije KAKO navesti kupce do plaćenih oglasa ili do promotivne i-mejl pošte.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA NEWSLETTERA I USPEŠAN IMEJL MARKETING, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Evo nekoliko saveta koji će vam pomoći da ,,pokrenete“ vaše potencijalne klijente da se registruju:

Kvalitetna odredišna stranica – Odredišna stranica je mesto gde ljudi dolaze putem vaše marketinške adrese. To znači da bi dizajn i sadržaj vaše stranice trebalo da natera vašu publiku da upiše svoju i-mejl adresu kako bi se registrovali. U tome vam može pomoći i kvalitetno vođenje facebook stranice.

Upoznajte vaše klijente – Plaćeni oglas na društvenim mrežama neće imati uticaja ako ne znate ko je vaš kupac. Da biste imali jasnu predstavu o tome ko je vaša publika, od najveće važnosti je stvoriti ne samo demografske, već geografske i psihografske karakteristike ljudi. Formiranjem jasne ideje o tome ko je vaš idealan kupac, pomoći će vam da smislite uspešne marketinške kampanje, a rezultat toga će biti povećanje stope konverzije.

Navedite klijente da nestrpljivo čekaju na vebinar – Ako najavite onlajn kurs za obuku neočekivano, ne očekujte da će ljudi trčati i registrovati se. Ono što treba da uradite je da podignete svest o nadolazećem događaju putem svih platformi koje su vam na raspolaganju kako biste ljudima dali pravu količinu informacija o vebinaru.

Privucite im pažnju i-mejlom – Vaš i-mejl treba biti dovoljno privlačan kako bi klijent otvorio i-mejl i video o čemu se radi. Imejl marketing treba da učini da se ljudi osećaju posebnima. Obratite im se po imenu ili im javite da imaju priliku da iskoriste posebnu priliku.  Prema studiji koja je sprovedena kako bi se procenilo koja je platforma najefikasnija u registraciji za vebinar, pobednik je i-mejl, koji osigurava 60-80% registrovanih članova. Stručnjaci smatraju da slanje samo jednog promotivnog i-mejla pre vebinara ne deluje. Optimalna količina i-mejl poruka koja se može poslati potencijalnim kupcima je tri. Pri i-mejl treba poslati 2-3 nedelje pre događaja, drugi treba poslati nedelju dana pred događaj i treći i-mejl treba poslati 3-4 dana pre događaja.

Plaćeno oglašavanje – Izaberite adekvatnu platformu preko koje ćete sprovesti reklamnu kampanju. Na primer, ako ciljate ljude koji traže posao ili saradnika, LinkedIn je najbolja opcija.

Isprobajte različite strategije i tehnike da biste na kraju pronašli platformu koja najbolje odgovara vašoj publici.  

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA NEWSLETTERA I USPEŠAN IMEJL MARKETING, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Related posts

Šta preduzeće dobija posedovanjem sajta

Izrada sajta

Profesionalno održavanje sajta

Izrada sajta

Kako poboljšati stopu konverzije sajta

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!