10 saveta za uspešan imejl marketing

Iako na internetu možete pronaći mnogo novih alata za razvijanje odnosa sa potencijalnim klijentima ili korisnicima vaših usluga, imejl marketing je ostao jedan od najefikasnijih vidova marketinga. Pomoću imejla možete lako komunicirati sa potencijalnim klijentima, steći njihovu lojalnost, kao i promovisati vaše proizvode i usluge.

uspešan imejl marketing

U nastavku ističemo 10 saveta za uspešan imejl marketing koje možete primeniti radi razvijanja odnosa sa vašim korisnicima i poboljšanje vašeg načina poslovanja.

Ne kupujte listu kontakata.

Ako kontaktirate ljude čije ste podatke kupili, a ne dobili zahvaljujući prethodnoj interakciji, brzo ćete primetiti neuspeh vašeg imejl marketinga.

 Koristite najviše 3 fonta.
Što manje nereda imate u vašem imejlu, to ćete više konverzija dobiti. Potrudite se da ne koristite više od 3 fonta.

Istaknite vaš potpis na kraju imejla.

Čak iako se šalje imejl kontaktima u ime kompanije, a ne pojedinca, imejl treba da sadrži potpis određene osobe. Ljudi su skloniji čitanju i slušanju imejlova ako znaju da potiče od čoveka, a ne samo od kolektivnog marketinškog tima. Vaš potpis na imejlu je vaša karta za čitaočevu pažnju.

Redovno pregledajte i čistite imejl listu.

Neki od vaših kontakata putem imejla možda se neće odjaviti iz kampanje za imejl, ali i dalje nikad neće otvoriti poštu. Ljudi koji nikada ne otvore vaš imejl, vašu kampanju čine lošijom, jer ne analizirate kvalitet kampanje na osnovu najvernijih primalaca.

Pregledajte ko nije otvarao vaše imejlove tokom određenog vremenskog perioda i redovno ih uklanjajte sa vaše imejl liste. Ovako ćete vašu kampanju imejla održavati čistom od ljudi koji više nisu zainteresovani da ih informišete.

Istaknite poziv na akciju u imejlu.

Bilo koji poziv na akciju treba da ponovite najmanje tri puta u celom imejlu na raznim mestima i formatima.

Prilagodite vaše obraćanje u imejlu. 

Koliko često pročitate imejl koji počinje sa ,,Dragi korisniče“?

Vašu publiku treba da segmentirate kao članove, pretplatnike ili korisnike, ali to ne bi trebalo da bude prva stvar koju primalac vidi u porukama vaše kompanije. Kada u vašem pozdravu, putem imejl pošte, istaknete i ime kontakta, uspećete da privučete pažnju svakog čitaoca.

Ne brinite, to ne znači da ćete od sada ručno pisati i slati 50 različitih imejlova. Mnogi alati za imejl marketing vam omogućavaju da konfigurišete pozdrav tako da se imejl šalje automatski sa imenima ljudi na vašoj listi kontakata. Tako će svi dobiti ličnu verziju iste poruke.

Neka vaš imejl bude širok 500-650 piksela.

Ako je vaš obrazac imejla širi od 650 piksela, tražite od korisnika da pomeraju vodoravno imejl kako bi pročitali celu poruku. Ovo je nezgrapnije za primaoca koji čita vaš imejl na svom mobilnom uređaju.

Stavite vaš logo u gornju, levu stranu imejla.

Studije su pokazale da ljudi instinktivno traže logotipe u gornjoj levoj strani imejla, zato što je to u skladu sa postavljanjem logotipa na većini sajtova i standard o kojem vodi računa pravilna izrada sajta. Bez obzira da li će vaš logotip biti u levom ili desnom uglu, isticanjem logotipa u zaglavlju imejla ukazujete na vaš brend.

Istaknite sniženja proizvoda ili druge povoljnosti da povećate stopu otvaranja pošte. 

Kada u naslovu vašeg imejla istaknete sniženje proizvoda/usluga, možete povećati stopu otvaranja imejla za čak 50%. Na primer, možete istaći ,,Besplatna poštarina kada potrošite 2.000 dinara ili više“.

Međutim, pripazite da čitatelje ,,ne zatrpate” imejlovima koji se tiču vaših proizvoda i usluga. Najpre, treba da steknete lojalnost korisnika tako što ćete ih upoznati sa vašim poslovanjem, a tek nakon toga možete razgovarati poslovno.

Pišite jasno i sažeto.

Vaš naslov treba biti koncizan i jasan, da biste čitaocu naznačili šta mogu da očekuju kada otvore imejl. Redovi u sadržaju treba da imaju između 30 i 50 znakova (uključujući razmake).

Nadamo se da smo vam istakli praktične savete u vezi imejl marketinga koji će vam pomoći da poboljšate vaše poslovanje.

Ukoliko vam je potreban imejl marketing, možete konktatirati marketinšku, programersku i SEO firmu Spektrum kooperativu na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251.

Ostavite komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!!