Blog

Moćni saveti za marketinški dizajn koji podstiče više konverzija

marketinski dizajn

Kažu da slika vredi hiljadu reči. Ali, koliko utisaka, angažmana i konverzija vredi vaš marketinški dizajn?

U nekoliko sekundi možete ostaviti trajan utisak na potencijalnog kupca, bilo da je u pitanju dobar ili loš utisak. U idealnom slučaju, vi želite da ostavite dobar utisak kako bi se ljudi zadržali na vašem sajtu i saznali više o vašem poslu i onome što nudite. Iz tog razloga je važno kvalitetno kreiranje sadržaja za sajtove.

Kada bi neko upravo sada video jedan od vaših marketinških materijala, zapitajte se: ,,Da li bi moj dizajn preneo vrednost koju nudim?“

Ukoliko ne možete odmah da odgovorite, zadržite se i nastavite čitati da biste saznali kako da vaš dizajn marketinga pretvorite iz dobrog u najbolje.

želiš biti prvi na guglu

Šta je marketing dizajn?

Marketinški grafički dizajn odnosi se na promociju proizvoda ili usluga, tako što na vizuelan način privlači pažnju potencijalnim klijentima. I ne samo to, već stvoreni vizuali treba da budu u skladu sa vizuelnim identitetom kompanije.

Predstavićemo vam malo bliže šta sve ovo znači.

Marketing i dizajn su nerazdvojni. Oni treba da idu zajedno.

Zašto?

Zato što pomoću marketinga stvarate interesovanje za vaš brend, a dizajn vam pomaže da vizuelno prenosite informacije o vašem brendu. Uprkos ovoj očiglednoj vezi između grafičkog dizajna i marketinga, u nekim kompanijama i dalje ne postoji veza između njih.

Pre nego što osmislite vašu marketinšku strategiju, potrebno je da krenete od osnova marketing dizajna, jer ćete tako stvoriti smernice za vaš brend. Bez smernica, vašoj kompaniji će biti teško da ostane dosledna u svojim planovima.

Sjajni marketinški dizajn je više od logotipa, fonta ili izgleda stranice. To je most koji vašu marku povezuje sa kupcima, što će vam pružiti mogućnost da izgradite poverenje kod klijenata. Ako razmislite o tome, dizajn predstavlja lice vašeg brenda, pa se ne radi samo o upotrebi zapanjujućih slika ili ,,cool“ grafike.

Kada govorimo o dizajnu, vi možete napraviti zadivljujući oglas, ali ako on ne dovodi do konverzija, onda taj oglas, zapravo, i nije važan. Zato marketing treba kombinovati sa odličnim dizajnom.

3 glavne prednosti odličnog marketinškog grafičkog dizajna:

Povećanje konverzije – Prelep marketinški dizajn može potencijalno podstaći ljude da deluju, tako što će se usmeriti ka konverziji. Važno je da u svakoj fazi vaše marketinške kampanje, razmislite o angažmanu sa vašom publikom, a zatim kako da pretvorite angažman u željeni rezultat. Treba da se zapitate kako da poziv na akciju pretvorite u stvarnu prodaju.

Gradnja poverenja – Odličan dizajn može uticati da vam kupci više veruju. Mnogi klijenti su u nedoumicama kada treba da se odluče na kupovine određenog proizvoda. Na primer, možete da govorite o vrsti materijala od koga se pravi neki proizvod, da li ljudi mogu da zamene proizvod ili da li mogu da testiraju proizvod pre kupovine.

Podstiče klijente – Prikazivanjem vaših proizvoda, publika može jasno videti da li bi im taj proizvod služio za njihove potrebe.

Važni saveti za grafički dizajn marketinga:

-Budite iskreni

U slučaju da još nemate vrlo popularan brend, onda se potrudite da budete iskreni i pošteni u okviru vašeg marketinškog dizajna, kako biste utvrdili vaš kredibilitet na tržištu.

Osnovna pravila koja treba da sledite: ne previše teksta i ne previše grafike na istom natpisu. U suprotnom, delovaćete zbunjujuće na publiku. Kada uradite vizual, zapitajte se da li ima previše elemenata ili nepotrebnog teksta koji treba izbrisati. To bi trebalo da vam pomogne kako biste vaš dizajn učinili preglednijim.

-Iskoristite kontrast

Pre nego što uspete da zadržite nečiju pažnju, prvo treba da ih zainteresujete.Kontrast ima moć iskazivanja dizajna kada komunicirate putem interneta.

Da biste stvorili kontrast u vašem dizajnu, možete koristiti boje, veličine slova, ponavljanje, beli prostor i teksturu, i drugo. Kontrasti mogu učiniti da vaši marketinški sadržaji budu mnogo privlačniji vašoj publici.

-Ograničite broj fontova koji koristite

Prilikom pisanja tekstova, na raspolaganju imate pristup desetinama neverovatnih fontova. Zbog toga ćete možda biti u iskušenju da koristite što više njih u dizajnu, što nije najbolja stvar.Ako ne želite da koristite samo jedan font, preporučujmo vam da odabere par fontova, tako da razlika između njih neće biti previše očita.

-Igrajte se sa različitim veličinama fontova

Čak i ako koristite jedan font za sve vaše dizajne, i dalje možete stvoriti različite efekte igrajući se sa veličinom fonta.

Koristite veću veličinu fonta, kada želite da istaknete određenu poruku.

Pogledajte kako određeni font izgleda podebljanim i kosim slovima. Uverite se da vaš font izgleda dobro i da je čitljiv.

-Pridržavajte se smernica vašeg brenda

Dizajn marketing podrazumeva da svi vaši materijali slede smernice vašeg brenda.

To znači da ćete postaviti vaš logo, paletu boja, tipografiju i druge elemente koji su specifični za vaš brend.

-Planirajte kampanje oko praznika

Pogledajte kalendar i vidite koji su glavni praznici koji bi vas mogli zanimati. Nakon što identifikujete praznike koji će poslužiti vašoj publici, vreme je da započnete s dizajniranje nekih marketinških materijala oko tih tema.

Na primer, tokom cele godine postoje brojni zabavni praznici, što vam pruža priliku da stvorite dopadljivu reklamnu kapanju.

Zahvaljujući vrstama praznika, lako možete da kreirate nezaboravne i privlačne marketinške kampanje.

-Igrajte se sa linijama

Koliko god bile jednostavne, linije su izuzetno bitan dizajnerski elemenat. Mogu biti duge, kratke, zakrivljene, isprekidane, bez tačkica, horizontalne, vertikale i sl. Korišćenjem ovog elementa u dizajnu, možete poboljšati vašu poruku i stvoriti privlačne vizuelne elemente.

Nadamo se da vam je ovaj članak pomogao da osvetlite temu dizajna.

Najvažnije je da verujemo ne samo u otvorenu i transparentnu komunikaciju između marketinga i dizajna, već i u upotrebu pravih alata za stvaranje vizuelnog sadržaja.

Ukoliko vam treba pomoć u vezi dizajn marketinga, možete nas kontaktirat na i-mejl: kontakt@spektrum.rs ili na broj: 062/234-251.

Vaša Spektrum kooperativa!

izrada sajta spektrum

Related posts

McDonald’s je veoma uspešna kompanija. Ali…

Izrada sajta

Psihologija oblika u marketingu

Izrada sajta

Suština SEO — odlike visokokvalitetnog sadržaja

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!