Blog

9 grešaka odredišne stranice koje narušavaju vaše šanse za konverziju

9 grešaka odredišne stranice

Greške pri uspostavljanju konverzije mogu se desiti i najboljim preduzetnicima. Potrošili ste puno novca na kupovinu oglasa, dizajnirali ste i optimizovali oglase tako da dobijete puno klikova, ali nema konverzija.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Koje su najčešće greške na odredišnim stranicama i šta možete učiniti da ih ne napravite?

U ovom članku prolazimo kroz 9 grešaka koje se najčešće prave na odredišnim stranicama:

  1. Sporo učitavanje stranice

Ako se vaša odredišna stranica ne učita tokom 5 sekundi, 74% posetilaca će odustati pre nego što bi mogli obratiti pažnju i na vaše druge stranice. Ovo je posebno važno za veb-lokacije e-trgovine: ukoliko su potrebne 3 sekunde da bi se vaša stranica učitala, polovina vašeg saobraćaja je već nestala. To je razlog zašto se najbolji brend na svetu prvo fokusira na smanjenje vremenskog  učitavanja stranice. Njihovo vreme učitavanja je ispod jedne sekunde. Brzina sajta je jedan od najvažnijih faktora SEO optimizacije.

Kako možete proveriti i poboljšati brzinu učitavanja stranice? Prvo treba da proverite trenutnu brzinu. Imate na raspolaganju različte aplikacije i alate koji vam daju predstavu o tome kako trenutno radite i koje konkretne stavke se mogu optimizovati.

Lako možete ubrzati učitavanje vaše veb-stranice. Na primer, možete optimizovati fotografije, kako biste smanjili veličinu datoteke, možete izbrisati dodatke koje su vam nepotrebne i slično.

želiš biti prvi na guglu

  1. Previše distrakcija

Mnogi ljudi veruju da bi korisnik trebao da ima izbor. Veći broj izbora je bolji, ali u slučaju odredišne stranice na kojoj postoji samo jedan određeni cilj, loše je birati.

Previše izbora ubija sposobnost donošenja odluke.

Svaki dodatni element koji dodate na svoju stranicu smanjuje važnost svega ostalog na vašoj stranici. Minimiziranjem distrakcija povećavate pažnju prema najvažnijim stavkama.

Na primer, odredišna stranica na društvenim mrežama treba da sadrži dve mogućnosti: ili da se prijavite ili da se prijavljujete. Sve ostalo, poput video snimaka, ili dodatnih pitanja, odvratilo bi ljude od ta dva cilja.

Uklonite svaki dodatni element koji bi mogao odvući pažnju posetioca. Oslobodite se svake vizuelne distrakcije koja bi sprečila nekoga da preduzme akciju na vašoj odredišnoj stranici, ako želite da ona bude uspešna.

  1. Nema jedinstvenog prodajnog ili vrednosnog predloga

Vaš jedinstveni prodajni predlog ili vrednosni predlog treba da jasno i čvrsto saopštavaju ono što vas čini tako posebnim. U zavisnosti od cilja odredišne stranice, to bi mogao biti proizvod, promocija koju nudite ili neke statistike koje čine vaše preduzeće tako jedinstvenim.
Istaknite: koji ste brend, šta nudite, besplatnu dostavu, odloženo plaćanje i drugo.

  1. Opisi koji ne odgovaraju vašoj ponudi

Sve što napišete na vašoj odredišnoj stranici, mora biti u skladu sa kopijom vašeg internet oglasa koja je ljude dovela do vaše odredišne stranice.

Na primer, kada neko na internetu vidi vaš oglas za slušalice sa mikrofonom, a zatim poseti vašu odredišnu stranicu i vidi da su to slušalice koje nemaju mikrofon, vaš posetilac će nestati. Opis proizvoda ili usluga na vašoj odredišnoj stranici mora biti kopija vašeg oglasa, jer je to jedini način na koji možete zadržati pažnju posetilaca i usmeriti ih da dovrše kupovinu.

  1. Nema pregleda vaših slika

S obzirom da živimo u vizulenom društvu, iskoristite to da stvorite dobre vizuale na vašoj odredišnoj stranici. Obratite pаžnju na elemente estetski prijatnog i atraktivnog sajta. Postoji nekoliko razloga zvog čega vizuelni prikazi na vašim odredišnim stranicama nemaju konverzije:

Nevažne slike – Ako ste napravili e-knjigu i formirali odredišnu stranicu za to, onda koristite sliku e-knjige da ljudima date predstavu o tome šta dobijaju. Bilo koje druge slike neće doneti vrednost i samo će odvratiti pažnju.

Nema slika –   Koliko je loše da postavite pogrešnu sliku, toliko je loše da uopšte nemate sliku. Slika može podržati vrednosni predlog koji plasirate javnosti. Obratite pažnju da slika jasno upućuje na vaše proizvode ili usluge.

  1. Odredišne stranice nisu optimizovane za pretragu

Ako ste manje preduzeće koje ne troši mnogo budžeta za reklamne kampanje, potrebne su vam odredišne stranice koje će se prikazati na vrhu rezultata na Guglu. Obavezno istražite ključne reči pre nego što napišete naslove, podnaslove i opise proizvoda.

  1. Neinspirativni socijalni dokazi

Mnogi trgovci prave grešku u stvaranju odredišne stranice bez ikakvog društvenog dokaza. Društveni dokaz ili odobrenja drugih, mogu pokazati vašu jaku reputaciju što će dovesti do povećane konverzije na vašim odredišnim stranicama.

Recenzije mora da budu stvarni citati vaših kupaca koji su koristili vaše proizvode ili usluge. Prikazivanje stvarnih ljudi sa njihovim imenima, funkcijom i slikom, čini vašu stranicu prijateljskijom.

Društveni dokaz pokazuje vrednost proizvoda ili usluga koje nudite na vašoj odredišnoj stranici što će uticati na veću stopu konverzije.

  1. Vaša odredišna stranica nije optimizovana za mobilne uređaje

Postoji verovatnoća da preko 50% posetilaca vaše odredišne stranice tamo stiže putem  nekog mobilnog uređaja. Ako vaša odredišna stranica nije optimizovana za mobilno iskustvo, gubite novac i verodostojnost.

Sve što radite na sajtu, uvek uzmite u obzir i mobilne uređaje na kojima vaša veb-lokacija treba da izgleda neverovatno isto kao što izgleda preko računara.

  1. Postavljate previše pitanja

Na primer, vi ste preduzeće koje se bavi prodajom cigli i maltera. Kada bi potencijalni klijent želeo da kupi vaše proizvode, da li biste ga pitali gde živi, koliko članova porodice ima…? Verovatno ne.

Zašto je postavljanje velikog broja pitanja nedelotvorno? S obzirom da posetilac nikad nije bio vaš klijent i još uvek nema poverenja u vaše usluge, veliki broj pitanja bi negativno uticao na posetioca koji bi napustio vašu odredišnu stranicu.

Ista stvar važi za puno obrazaca na vašim odredišnim stranicama. Izbegavajte komplikovane formulare koji bi samo zbunili posetioca. Posetilac koji želi vašu knjigu ili neki drugi proizvod, želi da je kupi na jednostavan i brz način. Čak,  jedno polje ili dva dodatna polja mogu drastično umanjiti stopu konverzije vaše odredišne stranice.

Naveli smo vam 9 grešaka koje se najčešće mogu napraviti na odredišnim stranicama, a što dovodi do gubitka stope konverzije. Sada znate koje greška ne treba da činite.

Vreme je da kritički pogledate vašu trenutnu odredišnu stranicu koristeći gore navedene savete. Povećajte konverziju i poboljšajte poslovne rezultate.

Za više informacije, možete nas kontaktirati na mejl: kontakt@spektrum. rs ili na telefon: 062/234-251.

Vaša Spektrum  kooperativa

spektrum kooperativa
Spektrum kooperativa – programerska, marketinška i SEO firma.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Related posts

Kako izabrati domen za sajt

Izrada sajta

Marketing brenda – Primeri marketinških strategija svetskih brendova

Izrada sajta

Google Dance: Šta znači i zašto se dešava?

Izrada sajta

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!!