Link Building strategije – 5 jednostavnih

Link Building strategije – 5 jednostavnih koje svako može da primeni

Ako radite na link building strategiji, morate da shvatite da ne možete odmah da kreirate dolazne linkove. Link building je postepen proces.

Postoje dokazani načini za stvaranje najboljih veza i rangiranje na poziciju, koju priželjkujete na pretraživačima.

U prethodnom članku rekli smo više o tome, kako link building može pomoći vašem poslovanju, dok ćemo u ovom istaći 5 sigurnih strategija za izgradnju veza, koje svako može da primeni. Ove strategije će posebno biti korisne zauzetim trgovcima koji teže da ostanu produktivni, ali koji takođe žele da vode računa o položaju svog sajta na pretraživačima.

link building strategije

Ukoliko nemate dovoljno vremena da posvetite pažnju adekvatnoj link building strategiji, Spektrum kooperativa će to učiniti za vas! Izgradnjom kvalitetne mreže linkova, vaš sajt će se naći na prvoj strani Gugla, što znači i veću posećenost sajta. Možete nas kontaktirati na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251 za više informacija.

5 jednostavnih link building strategija:

  1. Budite aktivni na društvenim mrežama

Društvene mreže pružaju vam mogućnost da besplatno reklamirate vaš brend. Takođe, one mogu biti veoma korisne za kreiranje plana izgradnje veza. Ako niste aktivni na društvenim mrežama, onda brendu činite lošu uslugu. Postanite aktivni deljenjem novih informacija, slika i video zapisa.

Aktivni poslovni profili na fejsu, linkdinu ili instagramu omogućavaju vam da drugi stupe u kontakt sa vama i predlože saradnju, čak i ako ste novi u svojoj niši. Društvene mreže mogu vam pomoći da vaš brend dopre do šire publike, jer vaše postove ljudi mogu podeliti na svojim profilima, što bi svakako poboljšalo vidljivost vašeg brenda.

  1. Razvijte svoj lični brend. Posvetite pažnju blogovanju.

Rast vašeg brenda jedna je od glavnih strategija izgradnje linkova.

Kako bude rastao vaš lični brend, tako će ljudi na svojim stranicama postavljati veze koje vode do vašeg sajta. To znači da nećete morati da sponzorišete vaš sadržaj, već će ljudi prirodno želeti da se povežu sa vama.

Džef Bezos, osnivač Amazona, ističe da je blogovanje jedna od najefikasnijih strategija za izgradnju ličnog brenda. Кada neprestano blogujete, dobijate više pažnje.

On takođe tvrdi da je javni nastup veoma važan, jer imate mogućnost da se lično povežete sa publikom, ali blogovanje je njegova prva strategija za bolje pozicioniranje brenda na pretraživačima.

Dakle, ako radite na link building strategiji, ozbiljno posvetite pažnju blogovanju. Hubspot ističe da kompanije koje redovno kreiraju blog tekstove dobijaju 97% više povratnih veza, što utiče na bolje rangiranje sajta na pretraživačima.

  1. Proverite povratne linkove vaših konkurenata

Proverom povratnih linkova vaših konkurenata mogli biste otkriti da vaši konkurenti dobijaju veze od sajtova koji su glavni izvor vesti. Umesto da se osećate frustrirano, pustite druge da rade težak posao i učite od njih.

Ako otkrijete da se vaši konkurenti rangiraju više od vas u rezultatima pretrage, moguće je da su na dobrom putu. To znači da i vi možete napredovati, ukoliko sledite određene korake konkurencije.

Ne postoji ništa tako moćno kao špijuniranje vaših konkurenata, da biste saznali odakle dolaze njihove veze. Proces špijuniranja konkurencije kako biste saznali, za koje ključne reči se njihov sadržaj rangira, odakle dolaze njihove najbolje veze i šta trenutno rade, a što im pomaže da uspeju, naziva se „analiza konkurencije”.

  1. Strategija koja se zasniva na uzajamnosti

Na svom sajtu postavite veze, koje će korisnike direktno odvesti do korisnog sadržaja na drugom sajtu. Na ovaj način podelićete ono što su vaše kolege radile: privući ćete njihovu pažnju i istovremeno pružiti im uvažavanje.

Ova strategija zasniva se na uzajamnosti. Jednostavno rečeno, davanje nagrade ili uzvraćanje dobrote onoj osobi, koja je prema vama pokazala dobrotu.

Stručnjaci smatraju da je uzajamnost moćno sredstvo ubeđivanja. Drugim rečima, ako želite da vas ljudi visoko cene, prvo to VI morate pokazati drugima, tako što ćete ih pohvaliti ili visoko oceniti.

Imajte na umu da, prilikom postavljanja objave, ne povezujete samo svoje interne stranice. Vlasnici sajtova možda neće hteti da na svojim stranicama postave veze koje vode vas, jer se niste vodili principom uzajamnosti.

Istaknite u svom sadržaju linkove koji će voditi do drugih sajtova, jer je tada veća mogućnost da vam ti sajtovi uzvrate vezom do vaše stranice.

  1. Pratite svoje povratne veze

Većina ljudi samo troše vreme i novac da bi dobili nove povratne veze, ali ne prate njihov status. Ako ne pratite status povratnih veza, kako možete da znate, da li želite da napravite više povratnih veza ili da napravite pauzu?

Možda trenutno imate preko 800 veza koje upućuju na stranice vašeg sajta, ali ako proverite  status povratnih veza nakon 30-60 dana, neke veze možda više neće postojati.

Ako na svom sajtu redovno postavljate linkove sa drugih sajtova i angažujete svoju publiku na društvenim mrežama, redovno ćete dobijati povratne veze.

Budući da nemate kontrolu nad drugim sajtovima na kojima postoje veze koje vode do vas, administratori tih sajtova mogu lako ukloniti te veze sa svojih postova, a da vas ne obaveste o tome. Ako niste sigurni u broj povratnih veza koje trenutno ima vaš sajt, analiziranje veza možete uraditi na sajtu majestic.com ili pomoću Google Search Console.

Kada pratite status povratnih veza, znaćete koje sajtove treba da izbegavate, jer ne želite da administratori tih sajtova ponovo obrišu veze koje vode do vas.

Zaključak

Budite pametni pri planiraju strategija koje se tiču blogova, marketinga na društvenim mrežama, optimizacije pretraživača i bilo koje druge marketinške tehnike koju koristite da biste omogućili izgradnju veza. Upoznajte šta povratnu vezu čini moćnom i usredsredite se na usavršavanje link building strategije.

Budite prvi na Guglu! Primenom adekvatnih strategija, Spektrum kooperativa će vam pružiti rangiranje sajta na vrhu rezultata pretrage. Kontaktirajte nas već danas na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251 i saznajte na koje načine još možemo unaprediti vaš sajt.

Ostavite komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!!