Blog

Kako upotrebiti sajt u marketinške svrhe

sajt u marketinške svrhe

Internet pruža velike mogućnosti za uspeh ukoliko se te mogućnosti prepoznaju i iskoriste na najbolji mogući način. Vaš veb sajt je vaša lična karta na internetu, a svi korisnici interneta su vaš potencijalni izvor zarade. Na vama je da odaberete put kojim će internet korisnici doći do vašeg sajta, odnosno, da dizajnom i pravilnim upravljanjem vašim veb sajtom privučete pažnju korisnika interneta, a samim tim, povećate sebi mogućnost zarade.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Da biste vaš sajt iskoristili u marketinške svrhe, preporučljivo je obratiti pažnju na sve parametre koji su relevantni po pitanju privlačenja posetilaca, ali i pravilnog korišćenja veb prostora kako biste uopšte bili vidljivi ljudima na internetu. Izrada marketing strategije vam pomaže da maksimalno iskoristite prednosti koje vam daje posedovanje internet sajta. Takođe, dobro je obratiti pažnju na problem iz dva ugla. Jedan ugao posmatranja je vaš, kao vlasnika sajta i određenog poslovanja koje predstavljate na internetu, a drugi ugao posmatranja treba da bude iz aspekta korisnika tj. posetioca sajta: šta vam smeta na nekim sajtovima, šta vam održava pažnju, zašto posećujete određene sajtove, iako postoje drugi koji su slični, itd.

Uopšteno gledano, potrebno je učiniti svoj sajt vidljivim na Guglu, ali i posebnim i drugačijim od ostalih, kako bi posetioci izabrali baš vas. Da biste to ostvarili, neophodno je da obratite pažnju na nekoliko osnovnih stvari, a one se tiču sadržaja veb sajta, dizajna veb sajta i interakcije sa publikom.

Sadržaj veb sajta mora da bude jasan i precizan, ali, pored pružanja informacija, tekstualni sadržaj u člancima mora biti SEO optimizovan, odnosno, morate odabrati ključne reči za svaki od vaših članaka, kako bi Gugl prepoznavao baš vaš članak u trenutku kada neko od korisnika interneta traži određen pojam ili proizvod na Guglu. Na taj način možete biti prvi na Guglu. Što pravilnije i preciznije odaberete ključnu reč – veća je šansa da vaš članak bude prepoznat kao najrelevantniji. Naravno, ne bi trebalo preterati sa ponavljanjem reči, da članci ne bi gubili smisao ili delovali monotono.

Još jedna važna stvar kada je u pitanju sadržaj, jeste njegovo redovno ažuriranje. Ne možete privući pažnju na internetu ukoliko konstatno ne dodajete nove sadržaje, a povećaćete posećenost vašeg sajta, ukoliko, uz njega imate povezan i blog. Linkovanjem stranica bloga dobijate povećanu posećenost.

Ukoliko pravilno upotrebite uputstva o sadržaju sajta, i time obezbeđujete sebi posetu, ne treba zaboraviti na vizuelni utisak. Vizuelni utisak je takođe nešto što će zadržavati posetioce, a i privlačiti nove. Vaš sajt treba da bude dizajniran tako da ne opterećuje posetioca, a, s druge strane, da mu održava pažnju. To ćete obezbediti pravilnim rasporedom banera i menija, foto ili video sadržaja, kao i lakom navigacijom kroz sami sajt. Ukoliko reklamirate ili prodajete neki proizvod, obezbedite vidljivo mesto za promociju istog, kao i upečatljivo ’’dugme’’ koje vodi do samog proizvoda. Ovo je, naravno, samo primer. Dizajnirajte vaš sajt tako da je on prepoznatljiv, kada odaberete pravi način rasporeda elemenata, držite se tog odabira, kako sajt ne bi delovao zbunjujući. Takođe, ukoliko napravite upečatljiv dizajn i postojano ga uspešno održavate – to donekle znači da ste brendirali svoj sajt, jer je on upečatljiv i svojstven, a to je upravo ono što je važno kada sajt želimo koristiti u marketinške svrhe.

Kada imate uspešno organizovan sadržaj i dizajn sajta, jedino što preostaje je interakcija sa posetiocima. Nove posetioce možete privući putem reklama na društvenim mrežama. Zatim, zajedno sa starim posetiocima, održavate interakciju putem elektronske pošte i newsletter-a. U zavisnosti od tematike vašeg veb sajta, dobra prilika za aktivnu interakciju s posetiocima jeste neki vid lojaliti programa. Oni mogu da podrazumevaju određene poklone koji sadrže logo vaše firme, ili im možete obezbediti neki dodatan, ali poseban, besplatni sadržaj koji nije dostupan svima besplatno na internetu, takođe, u zavisnosti od vašeg poslovanja, možete im obezbediti određene popuste, poklon kartice ili poklon proizvode. Na vama je da odlučite šta je najbolje, ali, ne zaboravite važnost interakcije sa vašim posetiocima.

Na kraju, ne treba izostaviti, da je izuzetno važno obezbediti jednaku funkcionalnost vašeg veb sajta na različitim uređajima, odnosno, jednake performanse kako na računarima tako i na tabletima i mobilnim telefonima. Ovo vam obezbeđuje siguran domet do svih korisnika interneta, a zajedno sa gore pomenutim neophodnostima, obezbeđuje vam najbolji način korišćenja veb sajta u marketinške svrhe.

AKO VAM JE POTREBNA USPEŠNA IZRADA SAJTA, KONTAKTIRAJTE NAS NA TELEFON: 062/234-251 ILI NA I-MEJL: KONTAKT@SPEKTRUM.RS

Related posts

Unapređenje poslovanja putem reklame na internetu

Izrada sajta

Veb dizajn: 10 trendova koji će biti aktuelni i u 2021.

Izrada sajta

9 načina da formirate kvalitetan marketing sadržaj

Izrada sajta
error: Sadržaj je zaštićen !!!